يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۶۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
حاشیه بازگشت تیم ملی تکواندو به ایران
زمان ورود کیمیا علیزاده به فرودگاه و استقبال پدرش از وی یکی از لحظات به یادماندنی به هنگام بازگشت کاروان تکواندو به ایران بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز المپیک ریو و تنها بانوی مدال‌آور المپیکی کشورمان در زمان ورود و دیدن پدرش به آغوش پدر رفت و لحظات به یادماندنی را ثبت کردند که باعث استقبال عکاسان و فیلم‌برداران خبری شد.

* از نفرات وارد شده به فرودگاه امام خمینی در قالب کاروان تکواندو پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، کیمیا علیزاده، خدابخشی و مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو حاضر به مصاحبه شدند اما فرزان آشورزاده و سجاد مردانی با رفتاری غیر حرفه‌ای و با ناراحتی حاضر به مصاحبه نشدند.

* تعداد زیادی از هواداران که خود را به فرودگاه امام خمینی رسانده بودند به تشویق کیمیا علیزاده پرداختند و علیزاده چند لحظه‌ای را در فرودگاه برای عکس‌های سلفی‌ با استقبال کنندگان سپری کرد.

* فرهادیان مسئول امور استان‌های فدراسیون تکواندو بعد از مصاحبه خبرنگار تلویزیون با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو با خبرنگار تلویزیون درگیری لفظی پیدا کرد و معتقد بود که نباید به سؤال‌های حاشیه‌ای پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها