يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۶۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
رضا مهماندوست سرمربی سابق تیم ملی تکواندو، سرانجام تصمیم گرفت پس از بازگشت به ایران از رئیس فدراسیون تکواندو شکایت کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در چارچوب برگزاری سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک برزیل، تیم ملی تکواندوی مردان با ناکامی بزرگی در بخش مردان روبرو شد که پس از شکست مردان هوگوپوش حواشی بسیار زیادی دامن گیر تکواندوی ایران شد. تیم ملی تکواندوی ایران در حالی راهی برزیل شد که همه اهالی خانواده این رشته روی 2 مدال طلای مردان هوگوپوش حساب کرده بودند که متاسفانه هر سه نفر با شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو بعد از شکست مهدی خدابخش مقابل تکواندکار ایرانی تیم ملی آذربایجان( میلادبیگی) از وی و رضا مهماندوست به عنوان "مزدور" نام برد و البته بعدا عنوان کرد که در شرایط بد روحی این کلمه را به کار برده است. البته رضا مهماندوست نیز در واکنش به بی اخلاقی که شده بود، بیانیه بسیار منطقی را علیه رئیس فدراسیون تکواندو منتشر کرد که بازتاب فراوانی در رسانه‌ها داشت، اما گویا این حواشی در تکواندو همچنان ادامه دارد. رئیس فدراسیون تکواندو پس از بازگشت به ایران در فرودگاه امام خمینی دوباره ادبیاتی را تکرار کرد که دور از شان وی بوده است. پولادگر صبح امروز پس از رسیدن به تهران اظهار داشت: صحبت‌هایی را در شرایط روحی و روانی خاص انجام دادم اما حالا هم که شرایط آرام است همان صحبت‌ها را تکرار می‌کنم و می‌گویم هیچ چیز مهم‌تر از نام ایران و حفظ منافع ایران نبوده و نیست و نمی‌دانم چطور یک ایرانی با شکست هموطن خودش و با پرچم یک کشور دیگر خوشحالی می‌‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد:‌ کاملاً موضوع دنیای حرفه‌ای ورزش را درک می‌کنم ولی اگر کسی برای منافع مالی خودش پشت به کشورش کند این را نمی‌پذیرم.

پولادگر خاطرنشان کرد: مهماندوست فقط برای منافع مالی به آذربایجان رفته است چرا که معتقدم فضای کار کردن برای او در ایران وجود داشت اما او با این حال شرایط مالی مهم‌تر از کشورش دانست و این تصمیم را گرفت.

رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی آذربایجان در گفت‌وگو‌ با فارس، اظهار داشت: پولادگر رئیس فدراسیون تکواندوی بی دلیل به بنده توهین کرده است. مردم هوشمند کشورمان و اهالی رسانه شاهد تمام اتفاقات هستند و آنها بهترین قاضی هستند. قطعا به خاطرا ادبیاتی که وی علیه من استفاده کرده، پس از بازگشت به ایران از طرق مراجع قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد. به هر حال بنده هیچ گونه کار خلاف قانون و عرف و شرع انجام نداده‌ام که شرمنده مردم کشورم عزیم باشم.

وی در پایان گفت: فدراسیون تکواندوی آذربایجان به فدراسیون جهانی( wtf ) و دادگاه ورزش شکایت خواهد کرد، چون دلیل باخت بیگی همین حرفها بود که تمرکز او را بهم ریختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها