يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۶۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: مجوز و ردیف استخدامی سال گذشته و امسال برای جذب معلم به صورت «پیمانی» صادر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی انجام می‌شود؟»، اظهار داشت: رویکرد دولت بر اساس مجوزهایی که به دستگاه‌هایی اجرایی می‌دهد، پیمانی بودن است.

وی افزود: فرقی بین نیروی رسمی و پیمانی وجود ندارد و تمام ضوابط و مقررات، حقوق و دستمزدی که یک نیروی رسمی دریافت می‌کند، نیروی پیمانی هم دریافت می‌کند.

حسینی با اشاره به اینکه فقط نوع استخدام در پیمانی و رسمی متفاوت است، خاطرنشان کرد: برای دریافت مجوز استخدام نیاز به نظر سازمان امور اداری و استخدامی داریم و برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی نیز نیاز به نظر این سازمان داریم.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در سال گذشته آموزش و پرورش پنج هزار ردیف استخدامی دریافت کرد که تمامی آنها را مجوز پیمانی داد؛ امسال هم 10 هزار ردیف استخدام آزاد دریافت کردیم که پیمانی هستند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های دیگر را هم که رصد می‌کنیم همگی پیمانی است و به این شکل پیش می‌رود، ضمن اینکه فرقی هم نمی‌کند زیرا تفاوتی بین پیمانی یا رسمی بودن وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها