أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۷۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
همزمان با هفتم شهریور؛
دبیرخانه پویش مردمی حقوق بشر آمریکایی، اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی را ساعت ۱۸ یکشنبه هفتم شهریور ماه ۱۳۹۵ برگزار می کند.
به گزارش پایگاه 598، در این دوره جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی، حدود ۸۰۰ اثر در بخش های مختلف به حوزه هنری البرز به عنوان دبیرخانه جشنواره رسید. این آثار در قالب های موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پوستر و تابلو مقاله، عکاسی چیدمان و کاریکاتور تولید و به این جشنواره ارسال شده است.

 این ۸۰۰ اثر توسط ۳۵۰  هنرمند ارزشی از سراسر کشور در جشنواره شرکت نموده اند. بسیاری از آثار این جشنواره مبتنی بر تحقیق و پژوهش تولید شده که توسط دبیرخانه، به شکل ویژه در موضوع حقوق بشر آمریکایی به انجام رسیده و در اختیار هنرمندان قرار گرفته است.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می توانند هفتم شهریور 95 ساعت 18 به سالن اجتماعات سوره حوزه هنری واقع در  خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها