أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۷۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
تیم ملی کانوپولوی بانوان در رده سنی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان بامداد امروز (شنبه) عازم ایتالیا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو 9 تا 14 شهریور ماه در شهر سیراکوزای ایتالیا برگزار خواهد شد. تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان نیز در رده های سنی بزرگسالان و زیر 21 سال عازم این رقابت‌ها شد. این تیم بامداد امروز با ترکیب 16 قایقران و 4 مربی راهی ایتالیا شد.
 
تیم بزرگسالان کشورمان در گروه A با تیم های آلمان، لهستان، سوئد و جمهوری چک همگروه است و تیم زیر 21 سال در گروه B با کشورهای کانادا، نیوزلند، فرانسه، ایتالیا و ایرلند رقابت خواهد کرد.
 
الهه عمرو و دلارام مرزآبادی مربیان بخش بزرگسالان و جمیله طهماسبی و زهرا اصلانی مربیان بخش زیر 21 سال کشورمان در این رقابت ها هستند. مریم شاه محمدنیا، فرشته حسینی، الهه پورعبدیان، شیوا مولوی‌نیا، مهلا عاطفه‌دار، فرناز زینلی اصفهانی، الهام تحقیقی و صبا رحمتی در رده سنی بزرگسالان و ترانه کامیاب، ستایش پیرنجم الدین، فاطمه اسماعیل‌پور، فاطمه جلیلیان، ملیکا برون، کیمیا مرادی، عطیه سلیمانی و مهتاب زهتاب در رده سنی زیر 21 سال قایقرانان اعزامی به این مسابقات هستند.
 
مرتضی محرابی رئیس کمیته کانوپولوی کنفدراسیون قایقرانی آسیا و علیرضا آبش‌زاده و مهرداد راشدی نیز به عنوان داور به این رقابت‌ها اعزام شدند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها