امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۰۷۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تصريح بر اينكه در سه سال آخر دولت گذشته حتي يك وزير ما را به اروپا نمي‌پذيرفتند، گفت: بسياري از مشكلات و فسادها مانند اختلاس 3 هزار ميليارد توماني و فساد بابك زنجاني‌ها در دولت گذشته ايجاد شده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علي جنتي صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان 200 پروژه گازرساني روستايي گيلان در روستاي طارمسر اين بخش، با ابراز خرسندي از حضور در گيلان اظهار كرد: براي بنده حضور در گيلان به مناسبت هفته دولت افتخاري بزرگ است.

وي با اشاره به نامگذاري هفته دولت، افزود: هفته دولت به مناسبت شهادت دو دولتمرد پاك‌باخته و فداكار شهيدان رجايي و باهنر نامگذاري شده است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه شهيدان رجايي و باهنر در مسير انقلاب جان خود را در راه خدا فدا كردند، گفت: ياد تمام شهدا را گرامي مي‌داريم.

وي يكي از وظايف تمام دولت‌ها را تامين معيشتي، رفاه و امنيت مردم دانست و ادامه داد: دولت يازدهم در شرايطي كه تحريم‌هاي ظالمانه به كشور تحميل شده بود بر سر كار آمد و ركود تورمي بسيار وحشتناكي در كشور حاكم بود.

جنتي با اشاره به اينكه واردات به كشور دچار مشكل بود و فروش نفت را محدود كرده بودند، افزود: هواپيمايي كه به اروپا سفر مي‌كرد به آن سوخت نمي‌دادند.

فسادهاي مالي كشور در دولت گذشته ايجاد شد/ كاهش 9 درصدي نرخ تورم در كشور

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تصريح بر اينكه در سه سال آخر دولت گذشته حتي يك وزير ما را به اروپا نمي‌پذيرفتند، گفت: بسياري از مشكلات و فسادها مانند اختلاس 3 هزار ميليارد توماني و فساد بابك زنجاني‌ها در دولت گذشته ايجاد شده بود.

وي خاطرنشان كرد: دولت كنوني اولويت كار خود را برداشتن تحريم‌ها و تحقيرها از ملت ايران قرار داد و پس از مذاكرات سخت به دستاوردهايي نايل آمديم.

جنتي با بيان اينكه تورم كشور از 40 درصد، اكنون به 9 درصد كاهش پيدا كرده است، اظهار كرد: اكنون ارز ثبات پيدا كرده و اين كار بزرگ توسط دولت تدبير و اميد انجام شده است.

وي اضافه كرد: با كشورهاي منطقه حوزه‌هاي مشترك نفت و گاز داريم كه سال‌ها از اين حوزه‌هاي مشترك برداشت مي‌كردند و ما از آن بي‌بهره بوديم.

مقام عالي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در دولت كنوني با توجه به اينكه وزير با تجربه‌اي در وزارت نفت قرار گرفته، تا پايان سال 96 به جز يك فاز، تمام فازهاي پارس جنوبي به بهره‌برداري مي‌رسد.

ايران سال آينده بنزين صادر مي‌كند

وي با اشاره به اينكه سال آينده وضعيت كشور به مرحله‌اي مي‌رسد كه حتي مي‌توانيم بنزين صادر كنيم، يادآور شد: پهناي باند اينترنت در دولت كنوني 70 برابر شده و 57 هزار مگاوات برق در كشور در حال توليد است.

جنتي نرخ 11 درصدي بيكاري را يكي از مسائل اساسي در كشور خواند و تصريح كرد: پس از رفع تحريم‌ها ايجاد اشتغال اولويت برنامه‌هاي دولت است.

وي امنيت را نعمت بزرگي خواند و خاطرنشان كرد: ناامني در كشورهاي منطقه ايجاد شده و سوريه، يمن و... را به آتش كشيده‌اند حتي كشورهايي كه داراي مرزهاي آهنين بودند از حمله‌هاي تروريستي در امان نماندند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در وصف گيلان اظهار كرد: گيلان داراي آسماني پر از ستارگان فرهيخته محسوب مي‌شود و در كشور نمونه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
تورم در تیرماه سال 92 22در صد بود و سیر نزولی خود را آغاز کرده بود و تورم واقعی الان 18 درصد است نه 5/8 درصد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها