أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۷۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
يك كارشناس اسرائيلي در مقاله‌اي در روزنامه يديعوت آحارونوت تأكيد كرده كه رئيس جمهور مصر نگران است به سرنوشت رؤساي جمهور قبلي اين كشور دچار شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «يارون فريدمن» شرق شناس اسرائيلي در مقاله‌اي در روزنامه «يديعوت آحارونوت»، از نگراني «عبدالفتاح السيسي» رئيس جمهور مصر درباره آينده‌اش نوشته است.

بر اساس اين خبر فريدمن معتقد است السيسي بيم دارد كه كشورهاي صاحب قدرت او را مانند رهبران پيشين مصر (حسني مبارك، محمد مرسي) از قدرت در اين كشور كنار بگذارند.

به گفته او با وجود اينكه رئيس جمهور مصر با دو چالش عمده مقابله با گروه‌هاي مسلح و بحران اقتصادي در مصر دست و پنجه نرم مي‌كند، السيسي تلاش مي‌كند به دنبال راه‌هايي ديگري براي نجات خود از اين وضعيت باشد.

كارشناس اسرائيلي معتقد است السيسي همچنان در مرحله آزمون و خطا به سر مي‌برد و هنوز موفق نشده راهكاري براي بحران اقتصادي مصر بيابد.

بر اساس اين گزارش بيكاري در مصر به 12 درصد رسيده و تورم 14 درصدي شده است، در حالي كه يك چهارم مردم مصر در فقر و بيكاري به سر مي‌برند قيمت پوند مصر (جنيه) شاهد سقوط بي سابقه‌اي در برابر دلار بوده و هر جنيه مصري 12 دلار معامله مي‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها