أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۷۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
دووميداني‌كار كشورمان در المپيك ۲۰۱۶ گفت: مهاجرشجاعي هر آنچه دلش خواست را درباره من گفت و من از او ناراحت شدم، به خاطر همين از او شكايت مي‌كنم.
به گزارش پایگاه 598، ليلا رجبي در گفت‌وگو با ميزان، درباره شايعه خداحافظي‌اش از ورزش قهرماني اظهار داشت: براي هميشه از ورزش قهرماني كناره‌گيري مي‌كنم و دووميداني را كنار مي‌گذارم. در اين مدت نامهرباني‌هاي زيادي ديده‌ام و ديگر تحمل اين مسائل را ندارم.

وي افزود: تغيير تابعيت من به خاطر پول نبود و من به خاطر همسرم و دين اسلام به ايران آمدم. اما متاسفانه مهاجرشجاعي هر آنچه دلش خواست را درباره من گفت من از او ناراحت شدم و هيچ عذرخواهي هم انجام نداد. قصد دارم از مهاجرشجاعي شكايت كنم تا درباره صحبت‌هايش پاسخگو باشد.

دووميداني‌كار المپيكي كشورمان تصريح كرد: هيچ كسي جلودار اين آقا نيست و به هر كسي هم اعتراض مي‌كنيم پاسخي نمي‌شنويم. با اين شرايط ترجيح مي‌دهم ورزش قهرماني را بري هميشه كنار بگذارم اما از حق خودم نمي‌گذرم و از مهاجرشجاعي شكايت خواهم كرد.

رجبي در پايان صحبت‌هايش خاطرنشان كرد: تا به امروز نه خانه‌اي به من داده‌اند و نه ماشيني و به كسي هم بدهكار نيستم و آنچه در توان داشتم براي ايران به كار گرفته‌ام اميدوارم مردم در طول اين سال‌ها از من راضي بوده باشند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها