يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۸۰۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
رهبر حزب راست افراطي "آزادي هلند" در بيانيه‌اي جنجالي كه در فضاي مجازي منتشر كرد، متعهد شد كه اگر نخست وزير هلند شود قرآن را ممنوع كرده و تمامي مساجد اين كشور را تعطيل خواهد كرد.
به گزارش پایگاه 598، به نوشته روزنامه ديلي اكسپرس، گرت ويلدرز، رهبر حزب راست افراطي "آزادي هلند"كه پيشتر قرآن را با كتاب آدلف هيتلر تحت عنوان "نبرد من" مقايسه كرده بود، متعهد شد تا به مهاجرت از كشورهاي اسلامي به هلند پايان دهد.

حزب آزادي هلند در نظرسنجي‌ها درباره انتخابات پارلماني در مارس ۲۰۱۷ پيشرو است.

وي همچنين اعلام كرد كه اگر سال آتي ميلادي به عنوان نخست وزير هلند انتخاب شود، تمامي مدارس اسلامي و مراكز پناهندگي را تعطيل خواهد كرد و زنان مسلمان را نيز از داشتن حجاب در ملأ عام منع خواهد كرد.

در بحبوحه افزايش خشم و عصبانيت‌ها نسبت به شيوه رسيدگي دولت هلند به بحران آوارگان، حزب "آزادي هلند" در اكثر نظرسنجي‌ها پيشتاز است.

به دنبال خروج تاريخي انگليس از اتحاديه اروپا، ويلدز همچنين متعهد شد تا هر كار مي‌تواند براي برگزاري يك رفراندوم در خصوص عضويت هلند در اين بلوك انجام دهد.

اين در حالي است كه رهبر "حزب نداي دموكرات مسيحي" هلند برنامه‌هاي ويلدرز را كاملا عجيب و باور نكردني توصيف كرد و گفت: اين برنامه جامعه هلند را دو قطبي‌تر خواهد كرد.

ويلدرز ماه آتي ميلادي پس از آنكه ادعا كرد هلند ديگر نمي‌تواند آواره بيشتري را از سوريه و عراق بپذيرد، گفت: به موضعم نسبت به اسلام افتخار مي‌كنم.

وي با صراحت گفت: من هيچ مشكلي با مردم اسلووكي و ليتواني ندارم. اما با مهاجرت از كشورهاي اسلامي مشكل دارم. اتحاديه اروپا هيچ آزادي به ما در خصوص تعيين قوانين پناهندگي و مهاجرتمان نداده است. به همين خاطر است كه بايد از اتحاديه اروپا خارج شويم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها