امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۰۸۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
كارشناس سازمان هواشناسي از نوسانات دمايي در مناطق مختلف كشور خبر داد و گفت: اين هفته در مقايسه با هفته گذشته به سبب افزايش رطوبت هوا نيمه ابري است هر چند اين ابرها كمتر با بارش همراه خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، محمد اصغري با بيان اينكه دما در بيشتر نقاط كشور افزايش مي‌يابد، گفت: فردا تهران خنك ترين روز هفته را دارد و سپس دماي پايتخت افزايش خواهد يافت.

وي افزود: مشهد مقدس با افزايش دما در اين هفته مواجه خواهد بود اما نوسان دما در تبريز چندان قابل ملاحظه نيست و رشت نيز با كاهش دما مواجه خواهد بود.

اصغري اضافه كرد: خوزستان و ايلام همانند هفته گذشته گرمترين نقاط كشور هستند كه در استان خوزستان با افزايش رطوبت، هوا شرجي خواهد بود.

وي گفت: اين هفته در مقايسه با هفته گذشته به سبب افزايش رطوبت هوا نيمه ابري است هر چند اين ابرها كمتر با بارش همراه خواهد بود.

كارشناس هواشناسي اضافه كرد: شرايط رگبار به ويژه در ساعات بعد از ظهر در شمال شرق كشور در استان‌هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، كردستان و ارتفاعات زنجان همچنين ارتفاعات گيلان و مازندران و به تدريج  در روز دوشنبه گلستان و سپس خراسان شمالي فراهم است.

وي گفت: پديده غالب در شرق كشور نيز همچنان وزش باد و گرد و غبار است.

كارشناس هواشناسي افزود: هوا در بيشتر مناطق كشور آرام و شرايط براي سمپاشي باغداران مهياست.

وي گفت: زنبورداران به سبب افزايش دما، سايه بان كندوها و آب مورد نياز زنبورها را فراموش نكنند.

اصغري افزود: گردشگران نيز پيش از ترك جنگل ها و مراتع از خاموش شدن كامل آتش مطمئن شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها