يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۸۱۴
زمان انتشار: ۱۶:۴۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 ،رحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود مجتبی حقدوست  با استقلال به توافق رسیده و این بازیکن استقلالی شده است، گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها کم‌لطفی می‌کنند چرا که این مسئله صحت ندارد. استقلالی‌ها حقدوست را می‌خواهند و نفت هم شرایط خودش را برای انتقال او اعلام کرده است. از طرفی ما منتظر جواب استقلالی‌ها هستیم تا اگر توافق حاصل شد این موضوع عملی شود اما باید بگویم در صورتی که این موضوع عملی شود از طریق سایت باشگاه به صورت رسمی آن را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره اینکه حقدوست روز گذشته به تنهایی به کمپ باشگاه استقلال رفته و به تمرین پرداخته است، اظهار داشت: اگر او این کار را کرده یک کار غیرحرفه‌ای انجام داده و باید اجازه می‌داد توافق‌ها حاصل شود و بعد با خیال راحت این کار را انجام می‌داد. این اصلا کار حرفه‌ای نیست و اگر بنا به برخورد باشد باشگاه باید با مسبب آن برخورد کند.

ایرانیان تصریح کرد: فولاد خوزستان حقدوست را به صورت قطعی می‌خواست اما ما او را قرضی می‌خواهیم منتقل کنیم. او حتی با ما به اردوی اردبیل هم نیامد اما اگر در نهایت توافقی صورت نگیرد باید در کنار نفت به تمریناتش ادامه دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها