کد خبر: ۳۹۰۸۱۶
زمان انتشار: ۱۶:۵۸     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
وزیر کشور:
وزیر کشور از آمریکا، صهیونیزم و مرتجعین به عنوان بزرگترین دشمنان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دشمنان خواب وحشتناکی برای انرژی هسته‌ای کشور ما دیده بودند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: اجماع جهانی برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی بسیج شده بود اما ملت ایران توانست شر دشمنان را دفع کند اگر در این زمینه ضعیف و منفعل عمل کنیم شر دشمن به ما بر می‌گردد.

وی توجه به اقتصاد را اولویتی مهم برشمرد و تصریح کرد: یکی از غفلت‌های ما این است که نتوانیم اقتصاد کشور را بازسازی کنیم.

عقب‌افتادگی تاریخی وسیع را نمی‌توان در کوتاه‌مدت حل کرد

وزیر کشور داشتن زندگی مطلوب را حداقل خواسته مردم دانست و گفت: عقب‌افتادگی تاریخی وسیع را نمی‌توان در کوتاه‌مدت حل کرد و مردم نیز چنین انتظاری از ما ندارند چراکه می‌دانند علاوه بر مشکلات قبلی، مطالبات جدیدی نیز بر روی آن تلنبار شده است.

رحمانی‌فضلی از مسئولان خواست تا گزارش صادقانه به مردم ارائه کنند و بیان کرد: مردم مهمترین عنصر در حل مشکلات هستند و یکی از علت‌هایی که در حوزه‌های اقتصاد، اشتغال و تولید موفق نمی‌شویم به دلیل این است که زمینه مشارکت مردم را فراهم نمی‌کنیم.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را ضرورت جدی نظام دانست و گفت: مردم محوری اولویت نخست در تحقق اقتصاد مقاومتی است. هزار میلیارد تومان پول در دست مردم وجود دارد اما برای تامین اعتبار یک طرح کوچک خودمان را به در و دیوار می‌زنیم.

برای هر استان یک وزیر معین انتخاب شده است

وزیر کشور تاکید کرد: اگر مردم به خاطر مسائل مالی و فشار زندگی دچار فساد، انحراف و خودکشی شوند به طور قطع مسئولان مقصر هستند.

رحمانی فضلی با اشاره به تفویض اختیارات دولت به استانداران و فرمانداران گفت: برای اینکه کارها بهتر و با سرعت بیشتری پیش برود برای هر استان یک وزیر معین انتخاب شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها