يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۸۱۹
زمان انتشار: ۱۷:۵۴     ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
وبگاه آمریکایی عنوان داشت که فرد دستگیر شده در تیم هسته‌ای در نقطه بحث‌برانگیز و لاینحل اختلاف ایران و آمریکا عهده‌دار سمت بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،  وبگاه تحلیلی «المانیتور» در تحلیلی پیرامون بازداشت «عبدالرسول دری اصفهانی» از اعضای تیم مذاکره کنده هسته‌ای یاران با قدرت های جهانی، نوشت: رسانه‌های ایرانی درباره دستگیری دری اصفهانی  سرو صدا بپا کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های جمعی وابسته به اردوگاه اصولگرایان ایران اولین گروهی بودند که نام این فرد را بعد از این که دادستان تهران هفته گذشته از دستگیری فردی با تابعیت دوگانه و جاسوسی سی برای دستگاه اطلاعاتی انگلیس خبر داد، برملا کردند.

این در حالی است که تاکنون هیچ مقام دولتی این خبر را تایید نکرده و حتی «عباس عراقچی» دیپلمات ارشد ایران و رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای‌ نیز تنها  به گفتن این جمله بسنده کرد که «من  هم این  شایعه را شنیده‌ام و مقام‌های مربوطه باید در این زمینه توضیح دهند.»

 المانیتور نوشت: دری اصفهانی مسئولیت امور بانکی را در جریان گفت‌‌وگوهای هسته‌ای بر عهده داشت و این همان ناحیه‌ای است که مشکلات توافق ایران با آمریکا هنوز پابرجا مانده‌اند.

المانیتور در خاتمه تحلیل خود از انتقادهای رهبری ایران نسبت به مذاکره با مقام‌های آمریکایی اشاره کرد و از قول «آیت الله خامنه‌ای» نوشت: «این توافق تجربه‌ای بود و نشان داد که هیچ فردی در داخل دولت آمریکا قابل اطمینان نیست.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها