يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۸۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه برنامه خندوانه موضوعات و مشکلات جامعه مانند سیگار، مشکلات حوزه غذا و بیماران خاص را مطرح می‌کند، گفت: به کسانی که در جهت شادی جامعه تلاش می‌کنند، افتخار می‌‌کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید حسن هاشمی در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم سلامت پس از اهدای جایزه به رامبد جوان گفت: بنده به تمام کسانی که به مردم فکر می‌کنند و به ویژه در جهت شادی و نشاط جامعه تلاش می کنند، افتخار می‌ کنم.

ضمن تقدیر از تلاش‌های رامبد جوان و تیم برنامه سازی خندوانه، اظهار داشت: گروه برنامه سازی خندوانه یکی از بهترین گروه‌های تلویزیونی است زیرا با عمل کردن به مسئولیت‌های اجتماعی خود، به جامعه آگاهی می‌دهند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: برنامه خندوانه موضوعات و مشکلات جامعه مانند سیگار، مشکلات حوزه غذا و بیماران خاص را مطرح می کند و امیدوارم که همواره از فکر‌های زیبا حمایت شود.

نخستین جشنواره فیلم سلامت با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و در این مراسم که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، جامعه هنری کشورمان همسو با اهداف نظام سلامت آمادگی خود را برای ترویج فرهنگ زندگی سالم اعلام کردند.

در این مراسم که با اجرای احسان علیخانی همراه بود و  در سالن همایش های رازی برگزار شد، جمعی از هنرمندان همچون پوران درخشنده و رامبد جوان  سخن گفتند و از اقدام وزارت بهداشت در برای برپایی جشنواره فیلم سلامت و تاثیر آن در سلامت مردم استقبال کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها