يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۹۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
در حمله جنگنده‌های عربستان به غرب شهر تعز در جنوب یمن ۱۰ شهروند یمنی کشته و ۱۳ نفر دیگر را زخمی کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، یک منبع محلی در استان تعز به خبرگزاری رسمی یمن (سبا) گفت: متجاوزان سعودی جنایت هولناک دیگری را با حمله به بازاری در سه راهی البرح – المخا – الحدیده در نزدیک منطقه حذران شهر تعز مرتکب شدند.

بر اساس آمار اولیه، 10 غیرنظامی در این حمله جان باخته و 13 نفر دیگر زخمی شدند که اکثرا مسافر بودند. خسارتهای زیادی نیز به خودروها و خانه ها و فروشگاههای منطقه وارد شد. این منطقه به طور معمول محل تجمع مسافران و وسایل نقلیه عمومی است.

تداوم حمله هوایی به استان‌های یمن

جنگنده های متجاوز سعودی در ساعات گذشته شهر صنعا پایتخت و شمار دیگری از استانهای یمن را بمباران کردند. این جنگنده‌ها دو بار به منطقه براش در پشت کوه نقم در شهر صنعا حمله کردند.

هواپیماهای نظامی یک بار به منطقه علاف در بخش سحار و یک بار نیز به یک فروشگاه در منطقه البقعه در ناحیه مران در بخش حیدان حمله کردند.
یک پل در بخش باقم در استان صعده نیز بمباران شد.

هواپیماهای سعودی سه بار نیز به خانه های شهروندان یمنی در منطقه العشاش در بخش کتاف حمله کردند. یک خودروی شهروندان یمنی نیز در بخش باقم هدف حمله هوایی قرار گرفت. بخش شدا و پادگان کهلان در استان صعده نیز سه بار بمباران شد. یک مزرعه در بخش بنی الحارث در شهر صنعا نیز بمباران شد.

یک شهروند یمنی نیز در جریان حمله به نیروگاه برق استان عمراه جان باخت. جنگنده‌های سعودی سه بار نیز به بخش صرواح در استان مارب حمله کردند.

تاسیسات راس عیسی در استان الحدیده یمن نیز شاهد حملات هوایی ارتش سعودی بود.

جنگنده های سعودی پنج بار نیز به منطقه الربوعه و یک بار به منطقه رقابه سعر در منطقه عسیر در داخل خاک عربستان حمله کردند. این جنگنده ها پنج بار با بمب های خوشه‌ای موضع الثعبان را هدف قرار دادند. ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع ارتش سعودی در منطقه عسیر را به کنترل خود درآورده‌اند.

حمله موشکی و توپخانه‌ای به مواضع ارتش سعودی

در پاسخ به این جنایات، واحد موشکی و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چند موضع نظامی و محل تجمع نظامیان سعودی در دو منطقه نجران و جیزان در خاک عربستان را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی در نجران گفت: واحد موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تجمع نظامیان سعودی در مواضع نظامی نهوقه و ابوهمدان و الدیس و محل تجمع نظامیان و خودروهای سعودی در منطقه الخضراء در نجران را با چند فروند موشک هدف قرار داد. این حمله خسارت و تلفاتی به ارتش سعودی وارد کرد.

واحد موشکی و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مواضع نظامی الشبکه، البحطیط و المنتزه ارتش سعودی را با موشک و گلوله‌های سنگین هدف قرار داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها