أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۹۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
نامه علی مطهری به وزیر دادگستری جلسه علنی امروز را متشنج کرد و به سردادن شعار «مرگ بر منافق» نمایندگان ختم شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، نامه روز گذشته علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی به مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری درباره اظهارات اخیر وی در خصوص فایل صوتی آیت‌الله منتظری و درخواست این نماینده مجلس از وزیر دادگستری برای ارائه توضیحاتی در زمینه شایعات مربوط به اتفاقات سال 67 حواشی را در جلسه علنی امروز مجلس ایجاد کرد.

محسن کوهکن نماینده  لنجان در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری خطاب به علی مطهری که بر کرسی ریاست مجلس تکیه زده بود، از وی برای انتشار چنین نامه‌ای انتقاد کرد و گفت که انتشار چنین نامه‌ای خطاب به یک وزیر در جایگاه نایب رئیس مجلس درست نیست و باید در شرایط کنونی به موضوعات اصلی کشور پرداخته شود.

علی مطهری نیز در پاسخ به این تذکر تاکید کرد که تمام امور کشور باید در جای خود مورد بحث قرار گیرد و جایگاه هیئت رئیسی ربطی به این ندارد که ما حرف حق را نگوییم.

پس از این پاسخ‌ها، محسن کوهکن اعتراض خود را به توضیحات علی مطهری نشان داد و با صدای بلند خطاب به نایب رئیس مجلس عنوان می‌کرد که حرف من این نبود و شما فقط باید بگویید که تذکر بنده وارد است یا خیر.

این حواشی ایجاد شده در صحن علنی مجلس با فریادهای محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ و سردادن شعار "مرگ بر منافق" در صحن علنی مجلس همراه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
۱۳
۰
بابا جان این بچه ثابت کرده توان مدیریتی خیلی پایینی دارد و تا کنون هر دفعه که نایب رئیس بوده مجلس به تشنج کشیده شده است . و باز هم میگویم که گول اسم و رسم و نشان افراد را در گماردن در پستهای حساس نخورید چون همه آقا زاده ها تو زرد درآمده اند بجز تعداد معدودی.
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
۰
۷
حرف حق زده دیگه گفته اگه کارتون درست بوده بیاین توضیح بدین اشتباه بوده معذرت خواهی کنین کجای این حرف بده؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
آدم حسابی بعد از 28 سال چه چیزی رو توضیح بده؟؟؟ حکم منافقین در زمان امام صادر و اجرا شده و 28 سال هم از این ماجرا گذشته و البته حکم را خود امام صادر کرده حال باید ببینیم آدم ساده لوح و بی بصیرتی مثل مطهری درست میگوید و یا امام رحمه الله علیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
اگر توضیح می خواهد چون سن مطهری به این حرفها قد نمی دهد برود رنجنامه امام از دست شیخ منتظری را که توسط مرحوم حاج احمد آقا چاپ شده را پیدا نموده و بخواند.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
يعني امثال تو واين بابا هنوز بعد از گذشت نزديك به سه دهه از جنايات بي شمار منافقين كه در سبعيت و درنده خويي و آدمكشي وخيانت دست كمي از وهابيون خيث داعشي نداشتند, در خيانت و جنايت و ظلمهاي اين گروهك مزدور و آلت دست آمريكا و فرانسه و انگليس و اسرائيل شك داريد؟!! آيا مي بايست به پاس آنهمه كثافت كاري و آدمكشي و خيانت,به جاي اعتدام ,مدال طلا و نشان لياقت بر گردن آنها مي انداختند؟! آخه شماها با كدام منطق ودليل و برهان ,مسائل و حوادث كشورتان را تحليل مي كنيد؟ اصلا" اهل منطق و حساب دو دوتا چهارتا هستين يانه؟! يه كودتاي محدود و نافرجام در تركيه اي كه غربزده هاي وطني , آن را الگوي موفق پيشرفت و رابطه باغرب بر مي شمردند, اتفاق افتاد.دولت اين كشور هزاران نفر را به صرف تشكيك در هواداري آنها از رقيب اصلي اردوغان يعني فتح الله گولن كشتند و يادستگير و زنداني و يا از كار اخراج نمودند. تازه هنوز ثابت هم نشده كه فتح الله گولن مسئول اصلي اين كودتا بوده !!! آنوقت امثال مطهري به دنبال اينند كه ببينند آيا منافقين با آن سابقه سياهشان حقشان بوده كه اعدام شوند يا خير!!!!!!!!!!! جدا" كه چقدر شبيه گوساله پرستان زمان حضرت موسي عليه السلام و خوارج زمان مولا علي عليه السلام هستند اين جماعت.وقتي بصيرت و دشمن شناسي و درايت سياسي در ما نباشد ,فرقي با خوارج و گوساله پرستان نداريم.خيلي راحت از مسير حق منحرف مي شويم و هر باطلي در پيش چشمان ما حق جلوه مي كند و به راحتي جاي حق و باطل را عوض مي كنيم.
جدیدترین اخبار پربازدید ها