أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۰۹۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
با اعمال نظارت های بیشتر و ایجاد تعادل عرضه و تقاضا در بازار،مسئولان امر خبر از کاهش و ثبات قیمت گوشت قرمز و مرغ طی روزهای آتی می دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طی یک ماه اخیر قیمت برخی اقلام اساسی  به طور سرسام آوری افزایش یافت به طوریکه نگرانی هایی ازاین بابت برای اقشار حقوق بگیر جامعه در برداشت.

اما با اعمال نظارت های بیشتر و ایجاد تعادل عرضه و تقاضا در بازار ،مسئولان امر خبر از کاهش  و ثبات قیمت برخی از این اقلام همانند گوشت قرمز و مرغ طی روزهای آتی در بازار می دهند و حال باید منتظر ماند و دید که بازار این محصولات پروتئینی به کدام سمت و سو می رود؟

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ثبات قیمت مرغ در یک ماه اخیر اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار تومان و آماده به طبخ برای مصرف کننده از 7 هزار و 500 تا 7 هزار و 700 تومان متغییر است.

وی افزود: قیمت مرغ به سبب افزایش تقاضا و مصرف ، در تعطیلات آخر هفته با کمی افزایش به مرز 7 هزار و 800 تومان می رسد.

یوسف خانی با اشاره به وضعیت مناسب قیمت مرغ در تهران گفت: در فصل تابستان وضعیت عرضه و قیمت این محصول در تهران به نسبت سایر استان ها مناسب تر است چرا که 30 درصد مردم در حال سفر به شهرهای دیگر هستند.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در خصوص پیش بینی وضعیت قیمت بیان کرد: تا پایان شهریور ماه پیش بینی می شود که نرخ مرغ به روال فعلی پیش رود.

 کاهش قیمت گوشت در راه است

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه بدون دنبه 29 الی 30 هزار تومان به مغازه دار و 33 تا 34 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

وی با اشاره به پیش بینی قیمت گوشت در روزهای آتی بیان کرد: عرضه دام در میادین به نسبت هفته گذشته افزایش یافته که اگر به همین روند ادامه یابد دیگر شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود.

ملکی ادامه داد: طی دو ماه اخیر نرخ هر کیلو گوشت 4 هزار تومان افزایش یافته که در صورت محدودیت خروج دام قیمت روند کاهشی به خود خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها