يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۹۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: فردی که به دلیل سرقت مسلحانه مبلغ ۷ میلیارد تومان تحت تعقیب مراجع قضائی خراسان رضوی بود، قبل از فرار از کشور در زاهدان دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی گفت: در پی دریافت نیابت قضائی از استان خراسان رضوی مبنی بر دستگیری فردی که به دلیل سرقت مسلحانه مبلغ ۷ میلیاردتومان تحت تعقیب مراجع قضائی است، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اهمیت موضوع، چند تیم تخصصی از ماموران، پایش های تخصصی خود را آغاز کرده و دریافتند که این متهم قصد فرار به یکی از کشور های همسایه را دارد که با پیدا شدن این سر نخ، تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

وی به تلاش های شبانه روزی کارآگاهان برای شناسایی محل اختفای این سارق حرفه ای اشاره کرد و گفت: پس از چندین هفته اقدامات تخصصی، پلیس مخفیگاه این متهم را در شهر زاهدان شناسایی و وی را در حالی که قصد فرار به یکی از کشور های همسایه داشت طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها