أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۹۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
«ایران باید تکلیف خود را مشخص کند و صراحتا موضع خود را اعلام کند که آیا طرف نزاع و تنش در منطقه است یا حامی ثبات و استقرار می باشد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، "متیو تولر" سفیر آمریکا در یمن در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط گفت: «هیچ راهکار نظامی در یمن وجود ندارد و تنها باید به راهکار سیاسی فکر کرد.»

متیو تولر در ادامه به الشرق الاوسط گفت: «بکارگیری موشک های ایرانی در جنگ یمن و قرار گرفتن این موشک ها در نزدیکی مرزهای سعودی ما را آزار می دهد و مایه تهدید عربستان است.»

سفیر آمریکا در یمن در ادامه افزود: «ایران باید تکلیف خود را مشخص کند و صراحتا موضع خود را اعلام کند که آیا طرف نزاع و تنش در منطقه است یا حامی ثبات و استقرار می باشد.»
 
موشک های ایرانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
اول امریکا موضع خودش را در منطقه مشخص کند که در این منطقه چه می خواهد؟؟؟؟ بعد ما خودمان با مردمان این منطقه کنار خواهیم آمد چون منافع مشترکی داریم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها