يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۰۹۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
ارتش سوریه حمله داعش به سمت مقرهایش در شهر دیر الزور را دفع کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه العهد، ارتش سوریه توانست حمله نیروهای داعش به سمت مقرهایش در محله العمال در شهر دیرالزور را دفع کند این ضد حمله چندین کشته و زخمی نیز در میان تروریست‌ها برجای گذاشت.

همچنین یگانی از ارتش و نیروهای مسلح تعدادی از اعضای گروه تروریستی "جبهه النصره” و گروه‌های تکفیری وابسته به آن را در حومه درعا به هلاکت رساند.

منبع نظامی سوری در این رابطه گفت: یگانی از ارتش و نیروهای مسلح با انجام عملیات علیه مقر گروه‌های تروریستی در غرب شهرک النعیمه واقع در چهار کیلومتری شرق شهر درعا مقر تروریست‌ها را از بین برد و تمام تروریست‌ها که در آن مقر بودند، به هلاکت رساند.

یگان‌هایی از ارتش یک راکت انداز و یک مقر وابسته به گروه‌های تروریستی را منهدم کرد و تعدادی از تروریست‌ها را در درعا البلد و محله المحطه به هلاکت رساندند.

این در حالی است که صفحات وابسته به نظام سوریه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که محمد خیر بیک، رئیس دانشکده توپخانه روز شنبه در درگیری با شورشیان در جنوب حلب کشته شد.

نیروهای دولتی سوریه و شورشیان اخیرا در اطراف دانشکده‌های نطامی در جنوب حلب وارد درگیری‌های شدید شدند.

ارتش سوریه پیشتر نیز از کشته شدن دیب بزی، فرمانده دانشکده هوایی در حلب طی درگیری با شورشیان خبر داده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها