أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۹۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
وزیر دادگستری گفت: قاچاق کالا مقوله‏‎ای مهم به شمار می‌رود که آمار آن در کشور همچنان بالا است و تلاش می‌کنیم آمار قاچاق را کاهش دهیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دیدار با مردم و مسئولان استان و بیان تلاش‌های دولت از جمله اهداف سفر دو روزه به استان لرستان است.

وی افزود: افتتاح چند پروژه عمرانی و دیدار با مردم فرصتی برای ارائه خدمات دولت به ملت است.

وزیر دادگستری بابیان اینکه این دیدارهای نزدیک حس واقع‌بینانه‌ای برای تصمیم‌گیری مسئولان و پیگیری مشکلات به وجود خواهد آورد عنوان کرد: خوشبختانه هفته دولت امسال با تحرک خوب مدیران عالی‌رتبه کشور، استقبال مناسب آن‌ها در نقاط مختلف کشور و همراهی رسانه بازتاب ارزنده‌ای در راستای آگاهی بخشی در سطح عمومی داشته است.

وی بیان کرد: امید است این همدلی‌ها توسعه‌ یافته و اعتمادسازی‌ها که در تحولات کشور راه می‌افتد زمینه‌ساز شکوفایی بستر جامعه باشد؛ همین‌که مردم بدانند خادمانشان در کشور به‌صورت جدی و پیوسته در تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور هستند خرسند می‌شوند.

پورمحمدی تصریح کرد: حمایت مردم نکته ارزشمند و فرصت مناسبی در راستای خدمات‌رسانی به آن‌ها است؛ امروز و فردا این فرصت پیش‌آمده که از نزدیک به استان شهیدپرور و تمدن ساز لرستان با پیشینه‌ای ارزنده سفر کنیم و ابتدای این سفر به شهر نیکان، بزرگان و فرهیختگان کشور آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته با انسجام امکانات و بسترسازی‌های قویتری که انجام‌شده پیشرفت خوبی در مبارزه با پدیده قاچاق کالا داشته‌ایم.

وزیر دادگستری گفت: آئین‌ نامه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی شده و هماهنگی قوا و دستگاه‌های دیگر در مبارزه با پدیده قاچاق کالا بهتر از سال‌های قبل شده است که البته شاهد دستاوردهای خوبی هستیم و آمارها حکایت از توفقیات دارد.

وی اظهار داشت: البته قاچاق کالا یک مقوله مهمی است و همچنان آمار قاچاق بالاست و در تلاش هستیم که آن را کاهش دهیم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها