أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۰۹۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
نخست‌وزیر پاکستان با هدف نشان دادن توجه به مشکلات کشمیرهای هند، حدود 22 عضو پارلمان را به عنوان فرستاده ویژه مامور کرده است تا پرونده کشمیری‌ها را در پایتخت‌های مهم جهان مطرح کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری نیشن، این تصمیم در پی سرکوب بیشتر کشمیری‌ها به دست نیروهای هند به دنبال کشته شدن برهان مظفر وانی، فرمانده جوان جدایی‌طلبان کشمیر اتخاذ شد. این فرمانده کمپینی را علیه دولت هند در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته بود.

نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان گفت: برای مبارزه در پرونده کمشیری‌ها در بخش‌های مختلف جهان تصمیم گرفتم که نمایندگانی را اعزام کنم. این نمایندگان دعای مردم پاکستان و مردم کشمیر در سراسر "خط کنترل"، حکم پارلمان و حمایت دولت را دارند. من پشت این فرستادگان ویژه ایستاده‌ام تا اطمینان یابم که آنها تمام تلاششان را برای حل مساله کشمیر در سراسر جهان انجام می‌دهند و بنابراین من می‌توانم با در دست داشتن نظر جمعی جامعه بین‌المللی ماه سپتامبر در سازمان ملل سخنرانی کنم.

او افزود: ما وعده دیرینه تعیین سرنوشت برای مردم کشمیر را به سازمان ملل یادآوری می‌کنیم. ما همچنین به وضوح به هند می‌گوییم که این هند بوده است که چندین دهه پیش برای رسیدگی به مناقشه کشمیر به سازمان ملل مراجعه کرد اما هرگز به عهد خود وفا نکرد. نسل‌های پیاپی کشمیری‌ها تنها شاهد عهدشکنی و سرکوب بی‌رحمانه هستند.

به گفته نواز شریف، مناقشه کشمیر مهمترین شکست سازمان ملل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها