کد خبر: ۳۹۰۹۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از دستگيري هشت قاچاقچي و شرور بين‌المللي در اين استان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسين رحيمي پيش از ظهر امروز در ديدار با خبرنگاران خبرگزاري فارس در سيستان و بلوچستان اظهار كرد: امسال يك شرور و قاچاقچي بين‌المللي مواد مخدر در استان دستگير شد كه تاكنون به جابه‌جايي 800 تن مواد مخدر اعتراف كرده است.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: اين شرور از سال 71 شروع به فعاليت كرده و با باندهاي بزرگ مواد مخدر ارتباط داشته است.

وي با اشاره به اينكه پليس تمام تلاش خود را كرده تا از تحركات دشمن جلوگيري كند، بيان كرد: 11 باند اصلي و بين‌المللي مواد مخدر با اين شرور ارتباط داشتند و وي مواد مخدر را از افغانستان به پاكستان و از مرز سراوان وارد منطقه كرده و به عمق كشور انتقال مي‌داد.

اين مسؤول با بيان اينكه روند دستگيري ديگر اعضا نيز ادامه دارد، ادامه داد: تاكنون هشت نفر از سرشبكه‌ها اين باند بين‌المللي در استان دستگير شده‌اند.

افتتاح كلانتري ويژه رسيدگي به جرائم نقاط حاشيه‌نشين در زاهدان

سردار رحيمي با اشاره به اقدامات انجام شده براي امنيت حاشيه شهر زاهدان، افزود: به زودي كلانتري ويژه رسيدگي به جرائم حاشيه‌نشين‌ها و سكونتگاه‎هاي غير رسمي در زاهدان افتتاح مي‌شود.

وي گفت: با تعدادي از كارشناسان جلسات متعددي برگزار شده و گشت‌هاي انتظامي و راهنمايي و رانندگي در كنار هم حضور فعالتري در نقاط حاشيه‌نشين خواهند داشت.

وي در ادامه بر عزم همه دستگاه‌هاي متولي براي برخورد و مقابله با پديده حاشيه‌نشيني تاكيد كرد.

* راهبرد پليس بر مبناي جامعه‌محوري تعريف شود

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: پليس بايد راهبرد خود را بر مبناي جامعه‌محوري تعريف و ترسيم كند و بايد برنامه‌هايي براي ارائه خدمات اجتماعي پليس تعريف شود، در واقع پليس برنامه‌اي غير از خدمتگزاري به جامعه ندارد و بالاترين افتخار ما در ناجا خدمتگزاري به مردم است.

اين مسؤول ادامه داد: طي دو سال اخير تمام تلاش ما ايجاد امنيت در شان مردم اين استان بوده و در همان ابتداي كار با برنامه وارد شديم.

وي در ادامه با بيان اينكه تاكنون 9 نفر از قاچاقچيان و اشرار در درگيري با ماموران به هلاكت رسيده‌اند، گفت: همچنين گروهي در شهرستان سيب و سوران قصد اقدامات خرابكارانه به ويژه تله‌گذاري و بمب‌گذاري داشتند كه دستگير شدند.

اشراف ناجا و سپاه بر مرزهاي سيستان و بلوچستان

سردار رحيمي بيان كرد: امروز ناجا و سپاه اشراف بسيار خوبي در مرزها دارند و تمامي اقدامات و تحركات دشمن را تحت نظر داريم.

وي با بيان اينكه با پديده قاچاق بدون اغماض برخورد مي‌كنيم، گفت: برخورد با عاملان قاچاق كالا در اولويت قرار دارد و سمت و سوي مبارزه با قاچاق به سمت باندهاي اصلي و مافيا در اين زمينه سوق داده شده است.

اين مسؤول در پايان گفت: پليس فتا در اين استان در تعدادي از بخش‌ها در كشور نمونه است و عملكردي بسيار خوبي دارد.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: امروز معاونت اجتماعي ناجا سيستان و بلوچستان يكي از مدرن‎ترين مراكز مشاوره ايران را دارد و در واقع امكانات ما نسبت به قبل 10 برابر افزايش يافته و تحول ايجاد شده است.

*ديوار كشي قريب 60 پاسگاه در سيستان و بلوچستان

وي ادامه داد: در حوزه پاسگاه‌ها تاكنون قريب 60 پاسگاه ديوار كشي شده كه اين خود در بخش پدافند غيرعامل اقدامي جهادي بزرگ است.

سردار رحيمي گفت: يكي از تلاش‌هاي ما تقويت زيرساخت‎هاي ناجا بوده به گونه‎اي كه امروز بهترين امكانات ناوبري را در ناجا داريم، همچنين بهترين امكانات رفاهي را براي كاركنان فراهم كرده‌ايم در واقع ما شعار انسان محوري در دورن سازمان را شروع كرده و امروز سالم ترين نيروي انساني را در مجموعه خود داريم.

وي از كشف 55 تن مواد مخدر در سال‌جاري خبر داد و افزود: امسال توانستيم 55 تن مواد مخدر را از قاچاقچيان كشف و ضبط كنيم.

اين مسؤول بيان كرد: امروز امنيت و احساس امنيت در استان افزايش يافته به طوريكه حضور سرمايه‎گذاران براي اجراي طرح‌هاي مهم گواه اين مهم است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها