أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۰۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
مدافع چپ تیم استقلال از شرایطش در استقلال ناراضی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، میثم مجیدی بازیکنی است که فصل گذشته در استقلال در اکثر بازی‌ها به میدان می‌رفت ولی در این فصل فرصت حضور در جمع آبی‌پوشان را پیدا نکرده و جایگاه مناسبی در این تیم ندارد. 

 

این بازیکن به خوبی می‌داند که شاید با وجود نورافکن، زکی پور، یعقوب کریمی و حتی مدافع چپ آسیایی که منصوریان مد نظر دارد اصلا به او بازی نرسد.

 

به همین دلیل شاید اگر شرایط همینگونه ادامه داشته باشد این بازیکن اولین جدا شده استقلال در نیم فصل باشد هر چند هنوز تا آن زمان فرصت برای این بازیکن زیاد است.

 

امین حاج محمدی دیگر مدافع آبی هاست که از وضعیتش رضایت ندارد و ممکن است نیم فصل از تیمش برود البته به شرطی که منصوریان مدافع جدیدی جایگزین کنعانی مصدوم کند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها