أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۰۲۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۵     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
گروه جهادی علمدار ولایت پایگاه مقاومت بسیج ثارالله شهرستان خرمدره استان زنجان در سال 94 با حضور بسیجیان جوان و با استعداد به مسئولیت امین انصاری تشکیل شد و در عرصه های عمرانی،فرهنگی،آموزشی فعالیت میکند.

به گزارش پایگاه 598، گروه جهادی علمدار ولایت پایگاه مقاومت بسیج ثارالله شهرستان خرمدره استان زنجان در سال 94 با حضور بسیجیان جوان و با استعداد به مسئولیت امین انصاری تشکیل شد و در عرصه های عمرانی،فرهنگی،آموزشی فعالیت میکند.

اهم فعالیت ها در عرصه عمرانی به شرح ذیل می باشد: ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای یک نیازمند در روستای شویر-مسطح کردن و نصب تیرهای دروازه زمین فوتبال هشت نفره برای نوجوانان روستای قلعه حسینیه-مرمت وبازسازی مدرسه دبستان گلستان روستای انجلین.

و همچنین در عرصه فرهنگی مهمترین فعالیت ها این گروه جهادی برگزاری محافل انس با قرآن در روستاها-برگزاری مسابقه ورزشی در بین نوجوانان روستای قلعه حسینیه می باشد.

تهیه سبد کالایی با مشارکت مردم و توزیع در بین نیازمندان از دیگر فعالیتهای گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج ثارالله می باشد.








نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها