أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۱۰۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
اختلاف‌های قدیمی دو خانواده در شب عروسی یکی از اهالی روستا با قتل پسر 16 ساله پایان یافت. به گفته شاهدان، پسرنوجوان در این حادثه فقط نظاره‌گر بوده و هیچ دخالتی دراین ماجرا نداشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران، اختلاف‌های قدیمی دو خانواده در شب عروسی یکی از اهالی روستا با قتل پسر 16 ساله پایان یافت. به گفته شاهدان، پسرنوجوان در این حادثه فقط نظاره‌گر بوده و هیچ دخالتی دراین ماجرا نداشته است.
 
ساعت 1:30 دقیقه بامداد یکشنبه 7 شهریور-دیروز- بازپرس ویژه قتل مشهد و کارآگاهان جنایی از جدالی خونین درجریان برگزاری جشن عروسی در یکی از روستاهای اطراف مشهد قرار گرفتند.
 
به دنبال این خبر، بلافاصله تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و در نخستین تحقیقات مشخص شد ساعتی قبل دو خانواده باهم درگیر شده و پسر 24 ساله‌ای به نام شهاب با چاقو پسر 16 ساله‌ای را به قتل رسانده است.بدین ترتیب دستور بازداشت شهاب و سایر افرادی که در این درگیری شرکت داشتند از سوی بازپرس سید جواد حسینی صادر شد. با اقدامات صورت گرفته شهاب و 7 نفر دیگر که در این نزاع شرکت داشتند توسط مأموران پاسگاه «آبروان» و کارآگاهان جنایی مشهد در کمتر از 10 ساعت بازداشت شدند.
 
در ادامه، کارآگاهان به تحقیق از پدر و عموی مقتول پرداختند که آنها نیز در این درگیری از ناحیه سر مجروح شده بودند. پدر قربانی ماجرا گفت: سال گذشته برادر شهاب با پسر عموی بابک – مقتول- درگیر شدند و برادر شهاب او را با چاقو مجروح کرد.
 
سر همین موضوع او بازداشت شد و با پرداخت دیه 10 میلیونی و تحمل حبس آزاد شد. ظهر روز عروسی برادر شهاب را دیدم که سوار بر خودرویش با سرعت زیاد می‌رفت. به او تذکر دادم و پسر جوان بدون توجه به من به راهش ادامه داد. اما در عروسی به خاطر اختلاف‌های قبلی و تذکری که داده بودم دعوایمان شد. با شروع درگیری، میهمان‌ها خیلی سریع مجلس را ترک کردند و فقط چند نفر از خانواده دو طرف مانده بودند. پسرم در این میان تنها نظاره‌گر ماجرا بود و هیچ نقشی نداشت اما شهاب او را با ضربات چاقو از پا درآورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها