يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۰۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
یک چترباز که هنگام پرش از کوه آلپ از خودش فیلمبرداری می کرد جان خود را با برخورد به کوه از دست داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک جترباز که با لباس بالدار از کوه‌ها پایین می‌پرید هنگام فیلمبرداری از پریدن خودش در کو‌های آلپ که به صورت زنده در فیس بوک پخش می‌شد، جان خود را از دست داد.

این چترباز 28 به نام آرمین اشمیدر به طرفدران خود قبل از پرش خود از کوهی در کاندرستگ سوییس در دوربین گفت: امروز می‌خواهم شما را با خودم پرواز دهم.

اما این کار چترباز ایتالیایی با یک صحنه تراژدی خیلی غمگین به پایان رسید. این چترباز ایتالیایی که نتوانست کنترل لباس بالدار خود را حفظ کند به یکی از قله‌های کوه برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

گفتنی است،جنازه اشمیدر در کاندرستگ در یکی از جایگاه‌های پرش نزدیک قله‌ای که پریده بود، پیدا شد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها