يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۰۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:13 ساکن ساختمان مسکونی پس از آتش گرفتن خودرو پرشیا در پارکینگ از میان دود و آتش نجات یافتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، جلال ملکی با اشاره به وقوع آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی، اظهار داشت: ساعت 5:26 صبح امروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان 232 استخر به سازمان آتش نشانی اعلام شد. بی درنگ آتش نشانان 3 ایستگاه به همراه نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حریق خودرو پرشیا در پارکینگ منفی یک ساختمان 5 طبقه 15 واحدی رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش در حال سرایت به سایر خودروهای داخل پارکینگ بود که آتش نشانان به دو گروه تقسیم و گروه اول به اطفا حریق و گروهی دیگر نیز به جستجو و نجات ساکنان پرداختند.

ملکی تاکید کرد: 13 ساکن ساختمان از میان دود خارج شدند که دو نفر به علت دود گرفتگی و سوختگی سطحی پوست تحویل اورژانس شده و در محل درمان شدند. با نجات افراد ساکن ساختمان و خاموش کردن آتش خودرو این عملیات ساعت 6:47 به پایان رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها