أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۰۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
درپی اقدام دولت برای الحاق به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک:
ظاهرا طالوت (ع)، امام حسین (ع)، همه علمای شیعه و حضرت امام (ره) همگی باید به سازمان ملل و بعضی دولتمردان ما پاسخگو باشند که چرا کودکان را در منازعه مسلحانه بکار گرفته اند. بنظر می‌رسد بعضی مسئولان ارشد اجرایی قصد دارند ارزشهای دینی و انقلابی این ملت را در قوانین و پروتکل ها و ارزش های نظام سلطه بین‌الملل هضم کنند.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - سید جعفر ساجدی/ الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در مورد بکارگیری کودکان در منازعه مسلحانه" توسط رییس جمهور به مجلس ارسال شد. در این میان چند پرسش به ذهن متبادر می گردد.

۱- "و قتل داوود جالوت"(بقره ۲۵۱)‘ چرا طالوت _حاکم منصوب الهی_بر خلاف حقوق کودکان، داوود کم سن و سال را در منازعه ی مسلحانه به کار گرفت؟

۲- چرا امام حسین به قاسم بن الحسن نوجوان اذن جهاد داد؟

۳- چرا علمای شیعه همگی فتوا داده اند که در هنگام هجوم دشمنان، دفاع از کیان اسلام بر هر مکلفی، چه زن چه مرد و چه بزرگ و چه کوچک واجب است؟

۴- چرا در هشت سال دفاع مقدس این همه رزمنده زیر ۱۸ سال به جبهه ها رفتند و بسیاری از انها به شهادت رسیدند؟

۵- چرا امام فرمود رهبر ما ان طفل ۱۳ ساله ای است که نارنجک به خود می بندد و زیر تانک می رود؟

ظاهرا طالوت (ع)، امام حسین (ع)، همه علمای شیعه و حضرت امام (ره) همگی باید به سازمان ملل و بعضی دولتمردان ما پاسخگو باشند که چرا کودکان را در منازعه مسلحانه بکار گرفته اند.

بنظر می‌رسد بعضی مسئولان ارشد اجرایی با اعتراف صریح و اعتقاد راسخ به اینکه "نمی توانیم مقابل قدرت های بزرگ بایستیم" قصد دارند ارزشهای دینی و انقلابی این ملت را در قوانین و پروتکل ها و ارزش های نظام سلطه بین‌الملل هضم کنند.

۶- و سوال آخر و اصلی اینکه اگر ما می خواستیم با ارزشهای بین‌المللی غربی کشورمان را اداره کنیم چرا انقلاب کردیم و در مقابل قدرتهای بین‌المللی قد علم کردیم؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
متاسفانه روحانی در طول این سه سال بعد از بیانات رهبری همیشه تلویحا ب رد نظرات معظم له پرداختند و رسانه های اصولگرا هم ان را منتشر کردند..اشاره روحانی ب اینکه با بگیر ر ببند فساد حل نمیشود تعریض ب سخنان رهبری هست که در دیدار اعضای دولت فرمودند در موارد لزوم قوه قضاییه باید وارد شود. ب شورای نگهبان عرض میکنم متاسفم از تایید صلاحیتی که شما انجام دادید.
پاسخ
سید علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
کم هستند کسانی که بر سر سفره انقلاب ارتزاق کرده به جایی رسیده اند ولی به جای اینکه خود بدهکار انقلاب بدانند طلبکارند و سعی در استحاله ان دارند چرا که شاید انقلابی بوده اند اما انقلابی باقی نمانده ونخواهند ماند چون چرب وشیرین دنیا ذائقه خیلی ها را عوض کرده وهوش از سرشان ربوده است
پاسخ
هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
واقعا نویسنده محترم بکلی از مرحله پرت است....
بابا آقا جانا نویسنده دانشمند روزانه صدها کودک توسط داعش و داعشیان با همین افکار غلط اقدام به آموزش کودکان به عنوان قاتلین آینده و داعشیان آینده می کنند آنها هم به نام اسلام و با همین توجیحات این کارها را می کنند پس دیگر اعتراضی ندارید که.....؟!
اگر خوب تاریخ را بخوانی هیچ وقت امام بزرگوار یا ائمه بزرگوار راضی به درگیر کردن کودکان نه جوانان را در درگیری ها و جنگها نداشتند و اینها استثنا هستند و نباید به همه تعمیم داد.
کودک باید کودکی یکند نه اسلحه به دست گرفته و بدون درک موضوعی و صرفا از روی تبلیغات و احساسات و هیجانات اقدام به آدم کشی کند و برای آینده جانی قاتل شود
پاسخ
123
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
عالی بود

مرسی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها