يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۱۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به منظور افتتاح پروژه‌های آموزشی در آخرین روز هفته دولت به شهرستان دماوند سفر کرده و در ابتدای حضور خود با آیت‌الله جوادی‌آملی در محله احمدآباد دماوند دیدار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دقایقی پیش آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام سفر یک روزه وارد شهرستان دماوند شد.

هاشمی‌رفسنجانی با حضور در شهرستان دماوند، قرار است که 15 هزار مترمربع فضای آموزشی، ورزشی، اداری، مرکز رشد، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت و پروژه‌های دانش‌بنیان و درآمدزای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند را افتتاح کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در این سفر، میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، استاندار تهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، فرماندار شهرستان دماوند، امام جمعه دماوند و شمار دیگری از مسؤولان استانی و شهرستانی همراهی می‌کنند.

هاشمی‌رفسنجانی پس از ورود به شهرستان دماوند با حضرت آیت‌الله جوادی‌آملی، از مراجع عظام تقلید در محله احمدآباد شهر دماوند دیدار کرد.

به گزارش فارس، افتتاح ساختمان اداری، ورزشی، مرکز رشد واحدهای فناور، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت، گلخانه، ساختمان آموزشی و مرکز تحقیقات کشاورزی و مراتع سربندان و همچنین سخنرانی در جمع مسؤولان از برنامه‌های امروز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به شهرستان دماوند خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها