يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۱۵۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
پنج تروريست داعشي كه سعي داشتند وارد مناطق مركزي استان كربلا شوند، در غرب اين استان و در مرز با استان الانبار، از سوي نيروهاي امنيتي شكار شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بامداد امروز (دوشنبه) پنج عامل انتحاري وابسته به داعش سعي داشتن از استان :الانبار» خود را به مناطق مركزي و شهر كربلا برسانند، اما در اين كار موفق نبودند.

به گفته «محفوظ التميمي» عضو شوراي استانداري كربلا، اين افراد قصد داشتند در يك مراسم عروسي در منطقه «عين تمر» در 40 كيلومتري غرب شهر كربلا، عمليات انجام دهند، اما سه تن از آن‌ها پيش از منفجر كردن خود از سوي نيروهاي امنيتي و نيروهاي «سرايا السلام» كشته شدند.

در انفجار انتحاري دو تن ديگر، يك نفر كشته و چند تن ديگر زخمي شدند. پس از اين واقعه، نيروهاي امنيتي وارد منطقه شده و اوضاع را تحت كنترل گرفته‌اند. 

 

نيروهاي «سرايا السلام» كه تحت نظر «مقتدي صدر» و عضو نيروهاي «الحشد الشعبي» هستند، در كنار نيروهاي امنيتي، تأمين امنيت استان كربلا را به دست گرفته‌اند.

تا كنون به دليل هم مرز بودن استان كربلا با الانبار، بارها تروريست‌هاي داعش سعي كرده‌اند تا وارد كربلا شوند، اما همواره ناكام مانده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها