أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۱۶۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: در آپارتمان شخصي خودمان كه هيچ ارتباطي با شهرداري ندارد زندگي مي كنم. تاكيد مي‌كنم كه واحدهاي مذكور كه تهمت زده شده داراي سند مادر است كه به هيچ احد الناسي انتقال داده نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از انتشار اخباري جعلي مبني بر واگذاري مسكن به برخي مسوولان شهرداري تهران و اعضاي شوراي شهر در شبكه هاي اجتماعي، معصومه آباد با انتشار نامه اي به اين اخبار واكنش نشان داد: شهروندان فهيم تهراني، ارباب جرايد و آزاد انديشان كشور چندي است آنان كه سياست و اخلاق سياسي را خوب مشق نكرده اند براي فرار از انزواي خود چنگ به ريسمان پوسيده تهمت و افترا مي زنند و در اين بازار مكاره، بساطي براي فريب خلق الله پهن كرده اند.

در اين روزهائي كه چشم جامعه نگران وضعيت فساد اداري و مالي حاكم بر بدنه برخي سازمان ها و ارگان‌هاست با كار سازي يك خبر دروغ سعي در تغيير جريان حركت مردم و اعتمادشان دارند.

امروز درج خبرواگذاري 2 واحد مسكوني واقع در آجودانيه به آدرس تهران، اقديسه، آجودانيه، پلاك 14 با پلاك ثبتي 465692 به اينجانب معصومه آباد عضو شوراي اسلامي شهر تهران محلي شد براي جولان سياسي آنانكه با جريان خدمت و جهاد مخالفند.

اينجانب در وهله اول در پيشگاه خداوند منان و بعد از آن ملت شريف ايران و شهروندان تهراني كه حضور خود را در شوراي شهر مرهون اعتماد شان مي دانم عرض مي كنم در هيچ برهه اي از تاريخ 12 ساله همكاري اينجانب با شهرداري و شوراي شهر في الحال نه من ونه هيچ يك از بستگان نسبي و سببي مالك واحدهاي ثبت شده در تهمت هاي وارد شده نيستيم.

الحمدلله در آپارتمان شخصي خودمان كه هيچ ارتباطي با شهرداري ندارد زندگي مي كنم. قابل ذكر است كه واحدهاي مذكور كه تهمت زده شده داراي سند مادر است كه به هيچ احد الناسي انتقال داده نشده است. بنده حقوق شوراي شهر را چون بركتي براي زندگي خودم مي دانم و به آن بسنده مي كنم.

علي الهذه نه به خاطر خود كه به خاطر دفاع از راي شما مردم شريف تهران و جلوگيري از هجمه هايي كه خدمت و صداقت نشانه رفته است. شكايت رسمي خود را از منتشر كنندگان اين خبر به مجامع قانوني رسمي كشور تقديم مي دارم.

در پايان بار ديگر از درگاه احديت مسئلت دارم كه گام هاي مرا در خدمت گذاري به شما مردم شريف محكم و مستدام دارد كه خدمت جز توفيقي از جانب پروردگار نخواهد بود و اميدوارم خداوند به دوستان بصيرت و به نااگاهان هدايت عنايت فرمايد. در پايان يك توصيه مادرانه به منتشر كنندگان اين خبر دارم شما فقط يك عضو شوراي شهر را نشانه نرفتيد شما باور و اعتماد مردم را نه به من كه به خالق من زنده ام خدشه دار كرديد.

شما مادر شهر را زير آوار تهمت خود دفن كرديد. مادري كه تنها گناهش دفاع از مردم و دغدغه هاي انان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها