أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۱۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
همزمان با آتش‌بس آمريكا و روسيه در جنوب شهر حلب، ائتلاف جيش الفتح، جبهه جديدي براي بر هم زدن تمركز ارتش سوريه در جنوب حلب باز و حمله گسترده‌اي به شمال استان حماه كرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از شكست هاي متوالي ائتلاف تروريستي «جيش الفتح» در جنوب غرب شهر حلب و قفل شدن درگيري ها در اين منطقه، در نهايت مسكو و واشنگتن به توافقي دست يافتند كه نتيجه آن آتش بسي 48 ساعته در حلب شد.

اما آمريكا مانند ماههاي گذشته و همزمان با اجراي آتش‌بس يك بار ديگر روسيه را غافلگير كردند. اين بار مسكو با آغاز عمليات گسترده تروريست‌هاي جيش الفتح در شمال استان حماه غافلگير شد تا يك بار ديگر طعم تلخ اعتماد به آمريكايي‌ها را بچشد.

به گزارش گروه بين‌الملل فارس، ائتلاف تروريستي جيش الفتح، براي برهم زدن تمركز ارتش سوريه در جنوب حلب، جبهه جديدي در شمال استان حماة (جنوب استان ادلب) باز كرد.

از صبح امروز ائتلاف جيش الفتح با صدور بيانيه‌اي از آغاز عمليات تحت عنوان «خشم حماه، پيروزي براي حلب» خبر داد.

اين ائتلاف تروريستي همزمان با آتش‌بس در حلب اعلام كرده بخشي از نيروهاي خود را براي اشغال مناطق شمالي استان حماه اعزام كرده است.

اين عمليات در دقايق اوليه، با حملات انتحاري و شليك دهها خمپاره و موشك از جنوب استان ادلب عليه مواضع ارتش سوريه در شمال استان حماه از جمله شهرك هاي المصاصنة، البويضة، زلين و الغربال آغاز شد.

هزاران تن از تروريست‌هاي جيش الفتح نيز در اين عمليات شركت دارند و آخرين خبرها حاكيست درگيري‌هاي سنگين در شمال استان حماه در جريان است.

يك منبع ميداني در گفت وگو با بين‌الملل فارس اعلام كرد: با وجود  اين كه تروريست ها با تمام قدرت وارد عمل شده اند اما نيروهاي سوري تاكنون توانسته حملات آنها را دفع كنند.

يگان موشكي و توپخانه‌اي ارتش و جنگنده‌هاي سوري بشدت مواضع تروريست ها را در عمق مناطق جنوبي استان ادلب هدف قرار مي‌دهند.

حملات جندالاقصي و متحدانش به چند نقطه در شمال حماة

گروهك جندالاقصي و چند گروهك ديگر كه همه عضو ائتلاف جيش الفتح هستند، از ساعتي پيش به مواضع ارتش سوريه در «ابو عبيده» و «الزلاقيات»، «زلين»، «البويضة»، «الشليوط»، و «المداجن» واقع در ريف شمالي حماة حمله كرده‌اند و از خمپاره، دوشكا، توپ سنگين استفاده مي‌كنند.

ارتش سوريه تاكنون با اين حمله مقابله كرده و يك خودرو بمب‌گذاري شده را قبل از رسيدن به هدف خود منهدم كرده است.

«عزوه مروان حديد»

همزمان گروهك تروريستي «ابناء الشام» نيز عمليات جديدي عليه ارتش سوريه آغاز كرده و آن را «غزوه مروان حديد» ناميده است.

هدف كلي جيش الفتح از باز كردن چنين جبهه‌اي در شمال حماه، بر هم زدن تمركز ارتش سوريه در جنوب حلب و ممانعت از ارسال كمك از اين استان براي جنوب حلب است.

هجوم جيش الفتح از ادلب به حماه/ اندازه بزرگتر اينجا    


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها