أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۱۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
حجت الاسلام کشوری در محور اول سخنان خود ضمن اشاره به قدرت نرم مفاهیم الگوی پیشرفت اسلامی در ایجاد هماهنگی میان فعالیت های فرهنگی تأکید کردند: الگوی پیشرفت اسلامی به مثابه چتر حمایتی از همه تشکل های خود جوش فرهنگی است و قدرت ایده پردازی در این نهادهای مردمی را افزایش می دهد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598،  نشست معرفی اولین نقشه الگوی پیشرفت اسلامی در جمع فعالین فرهنگی کرمان باسخنرانی حجت الاسلام علی کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی برگزار شد. در این نشست دو محور ضرورت توجه تشکل های خودجوش فرهنگی به مفاهیم الگوی پیشرفت اسلامی و نقد اجمالی برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفت.

حجت الاسلام کشوری در محور اول سخنان خود ضمن اشاره به قدرت نرم مفاهیم الگوی پیشرفت اسلامی در  ایجاد هماهنگی میان فعالیت های فرهنگی تأکید کردند: الگوی پیشرفت اسلامی به مثابه چتر حمایتی از همه تشکل های خود جوش فرهنگی است و قدرت ایده پردازی در این نهادهای مردمی را افزایش می دهد.

قسمت دوم سخنان دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی به بازخوانی اجمالی برخی از مواد برنامه ششم که بیشترین تعارض را با مفاهیم الگوی پیشرفت اسلامی و اسناد بالادستی دارند؛ اختصاص داشت. ایشان در این  بخش از سخنان خود با بیان این جمله که برنامه ششم؛ برنامه برای استحاله تفکر انقلاب محسوب می شود؛ به برخی از اشکالات مطرح در ماده ۲و ماده ۳۰ لایحه برنامه ششم و بند مربوط به تجاری سازی محصولات تراریخته اشاره نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها