أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۱۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
رئیس سازمان اطلاعات داخلی "هامبورگ" از افزایش چشمگیر شمار سلفی‌ها و طرفداران داعش در این شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، شمار سلفی‌های شناسایی شده در "هامبورگ" آلمان بر اساس اطلاعات سازمان اطلاعات داخلی این منطقه به 620 نفر افزایش پیدا کرده است که از بین آن ها 310 نفر جهادی افراطی هستند.

این در حالی است که در اواسط ژوئن تعداد سلفی‌ها در این شهر حدود 580 نفر بود. بر اساس اطلاعات سازمان اطلاعات داخلی هامبورگ از سال 2011 شمار سلفی ها در این شهر بیش از سه برابر شده است. حدود پنج سال پیش این جریان افراطی در هامبورگ تنها 200 نفر طرفدار داشت.

از حدود 620 سلفی شناسایی شده در هامبورگ حدود 190 نفر آلمانی هستند.

"تورستن فوس"، رئیس سازمان اطلاعات داخلی هامبورگ از تبلیغات گسترده این گروه افراطی در شبکه های اجتماعی و اینترنت خبر داده و همچنین گفت: این گروه ها از دین اسلام سوء استفاده می کنند.

بر اساس اطلاعات "فوس" از سال 2013 حدود هفتاد هامبورگی به مناطق جنگی در عراق و سوریه سفر کرده اند. از سراسر آلمان حدود 850 نفر به این مناطق جنگی رفته اند. حدود 20 هامبورگی نیز در این نبردها کشته شده  و یک سوم آن ها هم به وطن بازگشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها