يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۲۲۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
کودک هشت ساله سرطانی دوست داشت همانند «سیندرلا»ی رؤیاهایش پرنسس شهر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران: بعداز برآورده شدن آرزوی پنج کودک سرطانی که می‌خواستند دکتر شوند، طی مراسمی با کمک و همراهی استانداری خوزستان آرزوی یکی دیگر از کودکان سرطانی بیمارستان شفای اهواز نیز جامه عمل پوشید.بار دیگر دستان پر مهر شهروندان اهوازی به آرزوی یک کودک هشت ساله سرطانی جامه عمل پوشاند که دوست داشت همانند «سیندرلا»ی رؤیاهایش پرنسس شهر شود.
 
شاید «امل» هشت ساله هیچ‌وقت تصور نمی‌کرد که روزی همچون پرنسس سیندرلا، سوار برکالسکه‌ای با عبور از فرش قرمز تاکاخ آرزوهایش که با استفاده از بنرهای الگو گرفته از دیوارهای قصر «سیندرلا» طراحی شده بود، سفر کند و در آنجا با استقبال و تعظیم زنجیره‌ای انسان‌هایی روبه‌رو شود، مردانی با کالسکه‌هایی به سبک اروپاییان قدیم به محض ورودش کلاه از سربرداشته و زنانی که با تاج گل بر سر از او استقبال کردند تا این کودک بیمار خود را در کاخ رؤیایی‌اش احساس کند و خود را پرنسس کوچولوی ایران بداند.
 
با کاشت نهال شروع کردیم، جامعه هنر استقبالی نکرد
 
در این مراسم مسئول برگزاری مراسم به‌خبرنگار «مهر» گفت: امشب برای بیست و یکمین بار آرزوی یکی از کودکان سرطانی را برآورده می‌کنیم، البته این هفتمین آرزویی است که به روش میدانی برآورده می‌شود.
 
به‌گفته «هدا رشیدی» از آذر سال گذشته کار برآورده کردن آرزوهای این کودکان بیمار را به‌صورت میدانی باکاشت درخت آرزو در خیابان نادری اهواز شروع کردیم و امشب نیز آرزوی «امل» دختر هشت ساله‌ای که می‌خواست پرنسس شود، برآورده شد.وی گفت: یک دختر 17 ساله هم داریم که  آرزویش گرافیست مشهور شدن در کشور است. برای برآورده شدن آرزوی این دختر فراخوان‌های لازم داده شد ولی متأسفانه جامعه هنری آن‌طور که باید استقبال نکرد و از جامعه هنری به‌خاطر این استقبال کم گلایه دارم.
 
«شیما رشیدی» ضمن قدردانی از گروه گریم «امل» افزود: از تمامی گروه‌های موسیقی و دکورات‌هایی که تزئین با بادبادک و جانمایی جایگاه سن را به‌صورت رایگان انجام دادند، قدردانی و تشکر می‌کنم.برخی افراد نیز به همراه خودروهای تزئین کرده خود به‌صورت کاروان این مراسم را همراهی کرده‌اند که از آنها نیز قدردانی می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها