کد خبر: ۳۹۱۲۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
پخش مسابقه فوتسال ایران و ازبکستان از صدا و سیما نیمه کاره ماند و همین مساله باعث شد تا انتقاد فوتسالی‌ها از رسانه ملی بیشتر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه آرمان: پخش مسابقه فوتسال ایران و ازبکستان از صدا و سیما نیمه کاره ماند و همین مساله باعث شد تا انتقاد فوتسالی‌ها از رسانه ملی بیشتر شود.

ماجرای نیمه کاره شدن پخش

در حالی که قرار بود بازی تیم‌های ایران و ازبکستان روز یکشنبه پخش مستقیم شود اما یک نیمه از این بازی به صورت زنده پخش شد. پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از فارس نوشت: ابتدا قرار بود این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز شود اما مسئولان صدا و سیما برای پخش زنده این مسابقه ساعت بازی را تغییر دادند و قرار شد این بازی از ساعت ۱۷ آغاز شود. با این حال و در حالی که تغییر برنامه هم صورت گرفته بود اما مسئولان صدا و سیما تنها ترجیح دادند یک نیمه از این بازی را پخش زنده کنند و با وجود اینکه نیمه دوم هم آغاز شد مسئولان پخش سریال را از پخش زنده این دیدار مهمتر دانسته و دست به چنین کاری زدند! گفته می‌شود به علت اینکه اسپانسر برگزاری‌کننده این مسابقه پول قرارداد را پرداخت نکرده است مسئولان صدا و سیما هم نیمه دوم این بازی را پخش نکرده‌اند تا به گونه‌ای فوتسال‌دوستان قربانی این اختلاف‌ها بشوند.

انتقاد از صدا و سیما

عباس ترابیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه دیدار روز یکشنبه تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در یک نیمه از شبکه سوم سیما پخش شد اما در نیمه دوم به علت عدم پرداخت پول از سوی اسپانسر پخش زنده صورت نگرفت اظهار داشت: من هم یکی از تماشاگران این بازی بودم و دوست داشتم که ببینم تیم ملی چگونه در بازی ظاهر می‌شود اما به یکباره دیدم در بین دو نیمه مجری صدا و سیما با ناامیدی و یاس اعلام کرد که بازی پخش نخواهد شد. وی ادامه داد: این مساله از همان رفتارهایی بود که صدا و سیما در جهت بی‌اعتنایی به علایق مردم و فوتبال‌دوستان انجام می‌دهد. خیلی راحت بازی نیمه دوم پخش نشد و به جای آن آشپزی پخش شد که می‌توانستند در هر ساعتی از شبانه‌روز آن را نشان بدهند. رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی یادآور شد: برای خود من جای سوال بود که چرا چنین تصمیمی را گرفتند و چطور مسئولان شبکه سه به این راحتی به علایق مردم پشت کردند. آن هم زمانی این اتفاق رخ داد که با ساعت بازی را تغییر دادند تا بخواهند این دیدار را پخش زنده کنند اما خیلی راحت این مساله را نادیده گرفتند و با زبان بی‌زبانی اعلام کردند که علاقه‌مندان به این رشته جایگاهی ندارند. ترابیان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که مسئولان چگونه می‌خواهند این کار خود را توجیه کنند. خانواده‌های فوتسالی به دنبال دیدن بازی این بازیکنان بودند و حالا اصلا مسئولان خود را جای این خانواده‌ها می‌گذارند تا ببینند چه حالی داشتند؟!‌ای کاش مسئولان حداقل یک جواب قانع‌کننده بدهند تا ما هم بتوانیم آرام شویم و سوالات بی‌پاسخ‌مان از بین برود. وی در مورد عملکرد تیم ملی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تیم ملی نسبت به بازی‌های پیش از آن عملکرد بهتری داشت و کم کم سه تیم ۴ نفره که قرار است در میدان حاضر شوند شناخته شده‌اند و می‌توان به این تیم در جام جهانی امیدوار بود تا بتوانند نمایش خوبی را در کلمبیا داشته باشند. رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد اینکه گفته می‌شود کارهای کمیته به علت مشغله‌های زیاد کفاشیان برعهده اوست، گفت: من هیچ وقت منتظر نمی‌مانم که کسی به من بگوید چه کاری را انجام بدهم هر زمانی که احساس کنم این رشته به من احتیاج دارد قطعا ورود می‌کنم. در جام جهانی هم بدون هیچ پستی حاضر خواهم شد چراکه به دنبال پست و مقام نیستم و سال‌ها پیش سقف آرزوهایم را بوسیده‌ام. در هر پست و مقامی که باشم عاشقانه برای موفقیت فوتسال تلاش می‌کنم.

ناراحتی ۲۰ میلیون نفر

محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با فارس در خصوص پیروزی سه بر صفر تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: از بازی خیلی راضی نیستیم هرچند که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند اما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم. وی ادامه داد: تیم ملی باید شرایط بهتری پیدا کند سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه صدا و سیما نیمه دوم این دیدار را به دلیل عدم پرداخت قرارداد از سوی اسپانسر پخش نکرد خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم در سیاستگذاری صدا و سیما دخالت کنیم اما به هر حال امیدواریم که نگاه ویژه‌ای به فوتسال داشته باشند چرا که ۲۰ میلیون نفر در ایران فوتسال بازی می‌کنند و پیگیر اخبار این رشته هستند. ناظم الشریعه تاکید کرد: در رقابت‌های آسیایی تعامل خوبی به وجود آمده بود که بازی‌ها از تلویزیون پخش شد و این موضوع باعث شد تا حمایت‌ها هم بیشتر شود شما ببینید وقتی بازی پخش نمی‌شود هواداران این رشته ناراحت می‌شوند. به هر حال باید برای علایق مردم ارزش قائل بود تا بتوانیم از این موهبت استفاده کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها