أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۲۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
تنها چند روز مانده به آغاز مناسک حج؛
اتوبوس حامل حجاج الجزایری که از مدینه منوره به سمت مکه مکرمه در حال حرکت بود دچار آتش سوزی و حریق شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در حالی که تنها چند روز به آغاز مناسک حج باقی مانده است اتوبوس حامل حجاج الجزایری که از مدینه منوره به سمت مکه مکرمه در حال حرکت بود صبح دوشنبه دچار حریق و آتش سوزی شد.

به گزارش خبرگزاری الجزایر، وزارت خارجه الجزایر در بیانیه ای علت این حادثه را اتصال برق عنوان و اعلام کرد که در این حادثه به سرنشینان اتوبوس آسیبی نرسیده و تنها یک نفر زخمی شده است.

برگزاری مناسک حج از سوی مقامات سعودی همواره با حوادث مکرر برای حجاج همراه بوده است. در همین راستا در مراسم حج سال گذشته سقوط جرثقیل در مکه مکرمه بیش از صد کشته و ۲۳۸ زخمی برجای گذاشت.

این در حالی است که صدها نفر از حجاج کشورهای مختلف از جمله تعداد زیادی از حجاج ایرانی در حادثه فجیع منا که در مراسم حج سال گذشته روی داد به شهادت رسیدند که شماری از آنها نیز حجاج الجزایری بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها