کد خبر: ۳۹۱۲۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
رسانه‌های دولتی هم حاضر به تیتر کردن ادعای رئیس‌جمهور نشدند:
با نگاهی به تیتر روزنامه های صبح امروز دولتی و حامی دولت اعم از کارگزارانی و اصلاح طلب از سخنان روز گذشته رئیس جمهور می توان به عمق باورپذیری بودن ادعای رئیس جمهور پی برد. ادعایی که حتی رسانه های حامی رئیس جمهور هم حاضر به تیتر کردن آن نشدند و همه روزنامه های مذکور تیترهای دیگری از سخنان رئیس جمهور را پوشش دادند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، رئیس جمهور روز گذشته در اختتامیه جشنواره ای با نام شهید رجایی ضمن تکرار ادعای برداشته شدن تحریم ها، برجام را دستاورد کافی برای سه سال گذشته از عمر دولت یازدهم دانست و بیان داشت: اگر دولت کاری جز برجام و یا طرح تحول سلامت نکرده بود، برای دستاورد سه ساله کافی بود، معنای برجام این است که قدرت سیاسی مان را به رخ دنیا و قدرت‌های بزرگ کشیدیم.

رئیس‌ جمهور  در ادامه سخنان خود بیان داشتند: کدام کشور بوده است که 7 قطعنامه فصل هفتمی شورای امنیت را بدون اینکه یک روز اجرا کند، با قدرت دیپلماسی آن‌ها را لغو کند؟ باید به ایستادگی ملت و کار مخلصانه دیپلمات‌های کشورمان افتخار کنیم و رفتار کودکانه، از روی حسد و حزبی و جناحی عمل کردن ما را از وظایف اصلی منحرف نکند.

حال فارغ از بررسی وضعیت حقیقی کشور در دوران پسابرجام و میزان باور پذیر بودن این ادعا توسط مردم و همچنین اذعان دوست و دشمن به دستاورد تقریبا هیچ برجام، باید دید این سخن رئیس جمهور و بیان مجدد ادعای رفع تحریم ها و دستاورد بودن برجام چقدر در میان تریبون ها و رسانه های دولتی و حامی دولت باورپذیر بوده است.

با نگاهی به تیتر روزنامه های صبح امروز دولتی و حامی دولت اعم از کارگزارانی و اصلاح‌طلب از سخنان روز گذشته رئیس جمهور می توان به عمق باور پذیری بودن ادعای رئیس جمهور پی برد. ادعایی که حتی رسانه های حامی رئیس جمهور هم حاضر به تیترکردن آن نشدند و همه روزنامه های مذکور تیترهای دیگری از سخنان رئیس جمهور را پوشش دادند.

در ادامه تیتر برخی از اصلی ترین رسانه های دولتی و حامی دولت از سخنان روز گذشته رئیس جمهور می آید.


























نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها