أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۲۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
رئیس سازمان بسیج اساتید:
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اعتراض به تحلیل جنگ ایران با عربستان گفت: این تحلیل احمقانه‌ای است که با عربستان جنگ کنیم چرا که عربستان ماهیتی برای کشور ایران ندارد و ایران می‌تواند در 24 ساعت عربستان را به یک کشور ما قبل صنعت تبدیل کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از مشهد، سهراب صلاحی دوشنبه‌شب در مراسم افتتاحیه سازمان مرکزی بسیج اساتید خراسان رضوی با بیان اینکه استقرار تمدن نوین اسلامی بدون یک قدرت محوری وجود نخواهد داشت، افزود: در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی بیشترین وظیفه بر عهده نیروهای نخبه انقلابی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: ایران در راستای گفتمان سازی به‌عنوان یک قدرت بین‌المللی باید برای تدوین نقشه تمدن نوین اسلامی از ظرفیت اساتید ارزشی استفاده کند.

صلاحی با اشاره به حضور 45 هزار عضو در سازمان بسیج اساتید اظهار داشت: بزرگ‌ترین شبکه افسران جنگ نرم دنیا را در اختیار داریم که برنامه‌های مختلفی برای این اعضا اجرا شده است.

وی با تأکید به برنامه‌های آموزشی ویژه اعضای بسیج اساتید ادامه داد: 420 نفر از اساتید در سراسر کشور در کارگاه‌های آموزشی ما شرکت کرده‌اند که در امور مدیریتی فعال هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اهمیت پیوست فرهنگی در پروژه‌ها تصریح کرد: در موضوع پیوست فرهنگی بسیج اساتید پیش‌قدم شده‌اند چراکه هر پروژه‌ای در کشور نیاز به پیوست فرهنگی و پیوست نگار دارد.

صلاحی با اشاره به دیگر اقدامات بسیج اساتید گفت: بسیج اساتید در حوزه تحول در علوم انسانی نیز ورود پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: برای اولین بار در زمینه تمدن نوین اسلامی مجمعی از اساتید کشورهای اسلامی با همکاری بسیج اساتید تشکیل‌ شده است که درصدد ثبت آن در سازمان ملل هستیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد: از دیگر اقدامات بسیج اساتید تشکیل کارگروه حلقه‌های علمی و کارگروه زنان بوده است.

صلاحی با اشاره به بزرگ‌ترین اقدام بسیج اساتید اظهار داشت: تدوین سند ملی اشتغال و صادرات در کشور در 31 کارگروه در 31 شهر تشکیل‌ شده است.

وی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی باید تمام توانمان را بکار گیریم که در این صورت به‌عنوان یک قدرت بین‌المللی در جهان شناخته می‌شویم.

وی بیان کرد: ایران هفت درصد منابع جهان را در اختیار دارد و در استراتژی‌ترین منطقه جهان حضور دارد و از همه ظرفیت خود در جهت پیشرفت و مبارزه با دشمن تلاش می‌کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در خصوص نتایج بر جام نیز اظهار داشت: برجام فقط روی کاغذ نمره قبولی گرفت اما در عمل فقط مشتی وعده توخالی بود.

صلاحی افزود: مسؤولان باید در خصوص نتایج برجام از مردم عذرخواهی کنند و بگویند که ما تلاش کردیم اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی با بیان اینکه ما در برجام به چه چیز اعتماد کردیم، ادامه داد: برجام را 150 حقوق‌دان آمریکایی طراحی کردند و   مسؤولان باید به مردم بگویند اشتباه کردند و به آمریکا اعتماد نکنند.

صلاحی گفت: کشوری که حتی به مردم بیمار رحم نمی‌کنند و کیسه‌های خون‌ آلوده وارد ایران می‌کنند چطور می‌توانند در جهت پیشرفت کشورمان عمل کنند.

وی با اعتراض به تحلیل جنگ ایران با عربستان تشریح کرد: این تحلیل احمقانه‌ای است که با عربستان جنگ کنیم چرا که عربستان ماهیتی برای کشور ایران ندارد و ایران می‌تواند در 24 ساعت عربستان را به یک کشور ما قبل صنعت تبدیل کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها