يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۲۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 از هواداران تیم ملی خواست تا با پیراهن سفید به ورزشگاه بروند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، عادل فردوسی پور در برنامه 90 از هوادارانی که می خواهند پنجشنبه به ورزشگاه بروند خواست تا با پیراهن سفید به ورزشگاه بروند. تیم ملی باید روز پنجشنبه 11 شهریور در اولین بازی مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف قطر برود. همچنین کارلوس کیروش که مهمان برنامه 90 بود، از مردم خواست تا در روز بازی، پرچم ایران را از پنجره خانه ها و ماشین ها آویزان کنند تا شهر نمایی حماسی به خودش بگیرد.

فردوسی پور برای درخواستش تیم های معروف دنیا را مثال زد. او گفت طرفداران دورتموند با لباس های زرد به وست فالن می روند و نمایی زیبا را ایجاد می کنند. همچنین طرفداران لیورپول و منچستریونایتد با لباس های قرمز می روند و هواداران تیم ملی هم با لباس سفید به ورزشگاه آزادی بروند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها