يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، معاون پزشکی باشگاه استقلال به تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال پرداخت.

به سایت باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی در خصوص مصدومیت محسن کریمی گفت: پس از بازگشت از المپیک ریو شرایط همه بازیکنان را تحت نظر گرفتم. محسن کریمی را هم معاینه کردم و این بازیکن مصدومیتی نداشت، اما با توجه به ضعف عضلات اطراف مفصل مچ پا، صلاح دیدم برای پیشگیری از مصدومیت او، تمرینات تقویتی برای این عضلات و همین طور تمرینات تعادلی در نظر بگیریم. روز جمعه کریمی را تست می‌کنیم و اگر از نظر قدرت عضلات مچ شرایط مطلوبی داشت، از شنبه به تمرینات گروهی باز می‌‌گردد.

وی در مورد وضعیت کاوه رضایی تصریح کرد: او از ناحیه استخوان کف پا دچار صدمه شده بود، اما پس از درمان‌های انجام شده، از چهارشنبه به تمرینات بازمی‌گردد.

معاون پزشکی باشگاه استقلال به وضعیت فرشید باقری اشاره کرد و گفت: این بازیکن از ناحیه کمر دچار صدمه شده بود. از روز یکشنبه درمانش شروع شد و پس از معاینه، صبح چهارشنبه تست می‌شود و اگر مشکلی نبود، به تمرین عصر می‌رسد. این را هم بگویم که همه این بازیکنان قبل از بازگشت به تمرین، تست نهایی خواهند شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها