يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۲۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
رئيس شوراي رقابت با بيان اينكه قيمت‌هاي جديد خودروسازان توسط كارشناسان شوراي رقابت مورد بررسي قرار مي‌گيرد، گفت:‌ در صورت تخلف برخورد لازم انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، رضا شيوا در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به مجوز ارديبهشت ماه شوراي رقابت كه بر اساس آن با افزايش 0/4 درصدي قيمت محصولات سايپا موافقت شده بود، اظهار داشت: بر اساس اين مجوز سايپا مي‌تواند به طور متوسط 0/4 درصد افزايش قيمت را در محصولات خود اعمال كند.

وي با بيان اينكه قيمت‌هاي جديد خودروسازان توسط كارشناسان شوراي رقابت مورد بررسي قرار مي‌گيرد، افزود: در صورت تخلف برخورد لازم انجام خواهد شد.

اخيرا قيمت كارخانه‌اي سايپا 132 مدل SE با رشد قيمت 750هزار توماني از 20 ميليون تومان به 20 ميليون و 570 هزار تومان به فروش مي‌رسد. همچنين سايپا 131 مدل ‌SE با رشد 470 هزار توماني از 20 ميليون و 200 هزار تومان به 20 ميليون و 670 هزار تومان و سايپا 111 مدل SE هم با افزايش 300 هزار توماني از 20 ميليون و 600هزار تومان به 20 ميليون و 900 هزار تومان رسيده است.

تيبا SX هم با رشد 756 هزار تومان به قيمت 24 ميليون و 856هزار تومان و قيمت وانت سايپا 151 مدل SE با رشد 616هزار تومان به قيمت 18 ميليون و 696 هزار تومان تعيين شده است.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها