أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۱۲۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
وكيل مدافع حميد بقايي ضمن تاييد خبر عذرخواهي حجت الاسلام اشرفي اصفهاني از موكلش، توضيحاتي را پيرامون اين موضوع ارايه داد.
به گزارش پایگاه 598، «سيد علي اصغر حسيني» در گفتگو با ايسنا،  با بيان اين مطلب گفت: آقاي اشرفي اصفهاني سال گذشته مطالبي را عليه آقاي بقايي مطرح كرده و اتهاماتي را به وي نسبت دادند كه اين موارد به هيچ وجه صحت نداشت.

وي افزود: از جمله اتهاماتي كه آقاي اشرفي اصفهاني به موكلم نسبت دادند، ادعاي سرمايه‌گذاري بقايي در ۱۰ كشور خارجي بود كه متاسفانه در سطح وسيعي منتشر شد و مبناي قضاوت‌هاي نادرست در خصوص موكلم قرار گرفت و با توجه به آثار و تبعات اظهارات اشرفي اصفهاني، از وي در دادگاه ويژه روحانيت شكايت كرديم كه منجر به محكوميت وي در دادگاه بدوي شد و جلسه دادگاه تجديدنظر هم اخيرا برگزار شده بود.

حسيني ادامه داد: در اين مرحله آقاي اشرفي اصفهاني ضمن پذيرش اشتباه خود و با اعتراف به كذب بودن اظهارات‌شان، از آقاي بقايي عذرخواهي كرده‌اند.

حسيني در پاسخ به اين سوال كه آيا مانند پرونده شكايت عليه عطريانفر، موكلش پس از عذرخواهي از پيگيري شكايت انصراف داده و در مورد اشرفي اصفهاني هم اعلام گذشت و رضايت مي‌كند، گفت: به‌زودي در اين رابطه اطلاع‌رساني مي‌شود، ولي مسلما اين اقدامِ حجت‌الاسلام اشرفي اصفهاني با واكنش مثبت موكلم روبه رو خواهد شد.

حسيني در پايان ضمن اشاره به عذرخواهي اشرفي اصفهاني از موكل خود كه با فاصله اندكي پس از عذرخواهي عطريانفر انجام شد، گفت: اميدواريم اشخاص اولا از طرح اتهامات بي پايه و اساس عليه ديگران خودداري كرده و به بهانه اختلافات سياسي، با آبروي ديگران بازي نكنند و ثانيا اگر به هر دليل چنين اظهاراتي از ناحيه ايشان مطرح شد، جسارت پذيرش اشتباه و عذرخواهي را داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
اتهامات اشرفی مایه هتک حرمت شده رضایت به او جایی ندارد
پاسخ
ممد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
شرط بقایی در اوردن لباس روحانیت ازتن این اقا که دروغ به این بزرگی رامطرح نمود باشد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها