کد خبر: ۳۹۱۲۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
هر روز كه مي‌گذرد اتفاق‌هاي عجيب در باشگاه استقلال بيشتر ديده مي‌شود و با اين شرايط به نظر مي‌رسد هواداران استقلال از نتيجه گيري اين تيم تقريبا نا اميد شده‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، هر روز كه مي‌گذرد اتفاق‌هاي عجيب در باشگاه استقلال بيشتر ديده مي‌شود و با اين شرايط به نظر مي‌رسد هواداران استقلال از نتيجه گيري اين تيم تقريبا نا اميد شده‌اند. در حالي كه بيش از 3 ماه از ثبت قرارداد كادر فني استقلال با اين باشگاه مي‌گذرد آنها هنوز يك ريال هم پول نگرفته‌اند و اين موضوع بسيار عجيب به نظر مي‌رسد. نكته سوال برانگيز اين ماجرا اين است كه در حال حاضر تمام بازيكنان استقلال 30 درصد از قراردادهاي خود را دريافت كرده‌اند  ولي كادرفني هنوز يك ريال هم پول نگرفته‌اند. زماني كه استقلال در فصل نقل و انتقالات بود اين باشگاه شرايط پرداخت پول به كادرفني خود را نداشت اما حالا كه باشگاه چندان درگير بدهي بازيكنانش نيست اين كه همچنان پول كادرفني خود را پرداخت نكرده است كمي عجيب و سوال برانگيز به نظر مي‌رسد. هرچند بيشتر اعضاي كادرفني استقلال بازيكنان سابق اين باشگاه بوده‌اند و البته به اين تيم تعصب دارند اما در صورت ادامه اين شرايط اصلا بعيد نيست كم كم صداي آنها هم در بيايد و باشگاه را وارد بحران كنند.

اينكه چرا باشگاه استقلال هنوز پول كادرفني اين تيم را نداده است مي‌تواند گره از بيشتر مشكلاتي كه اين تيم در اين فصل با آن دست و پنجه نرم مي‌كند را باز كند. در  اين بين گفته مي‌شود شهاب جهانيان كه در اين روزها مرد همه كاره تصميم‌هاي بزرگ در باشگاه استقلال است چندان تمايلي براي ادامه همكاري با منصوريان ندارد و حتي از روز اول هم در استقلال چندان موافق حضور او در اين تيم نبوده است.

حالا كه استقلال به اين روز افتاده و نه در بازي‌هاي دوستانه و نه رسمي نمي‌تواند نتايج خوبي بگيرد اين فرصت براي شهاب جهانيان به وجود آمده است كه بتواند پروژه حذف عليرضا منصوريان را كارگرداني كند. در روزي كه وزير ورزش و جوانان به تمرين استقلال رفت، اخباري منتشر شد كه جهانيان اولتيماتوم نهايي را به منصوريان داده است و از وي خواسته كه در صورتي كه نتوانست در دربي نتيجه لازم را بگيرد، خودش استعفا بدهد و از استقلال برود. حالا هم يكي از اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال كه نمي‌خواست نامش فاش شود به «نسيم آنلاين» گفت كه دليلي اينكه باشگاه استقلال به اعضاي كادرفني خود پولي پرداخت نكرده است مي‌تواند به بركناري زود هنگام آنها ارتباط داشته باشد و در واقع شهاب جهانيان نمي‌خواهد براي مربياني هزينه كند كه احتمالا به زودي بايد از اين تيم جدا شوند مگر اين كه منصوريان بتواند اين تيم را تا آغاز ليگ برتر متحول كند كه با اين شرايط كمي بعيد است كه اين اتفاق عملي شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها