أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۳۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
فروش بليت بازي‌هاي پارالمپيك ۲۰۱۶ ريو از مرز يك ميليون قطعه گذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سايت كميته ملي پارالمپيك، برگزاركنندگان ريو ۲۰۱۶ سه شنبه هفته گذشته ۱۳۳ هزار قطعه بليت فروختند كه طبق اعلام كميته بين‌المللي پارالمپيك در نوع خودش يك ركورد محسوب مي‌شد. برگزاركنندگان روز قبل از آن از فروش ۱۲۳ هزار قطعه بليت خبر داده بودند و و يك روز پس از آن يعني چهارشنبه دوباره ركوردشكني صورت گرفت و فروش بليت به ۱۴۵ هزار قطعه رسيد.

مجموع فروش بليت در هفته گذشته به علاوه بليت هايي كه از قبل به فروش رفته بود، تعداد بليت هاي فروش رفته را به ۸۰۰ هزار قطعه از دو و نيم ميليون قطعه موجود رساند.

قهرماني برزيل در بازي هاي واليبال ساحلي، واليبال و فوتبال المپيك سبب شده مردم برزيل به بازي هاي پارالمپيك روي خوش نشان دهند و رشد فروش بليت بازي ها افزايش يافته است.

اكنون براي ۹۵ رويداد از جمله فوتبال نابينايان، سه گانه و دوچرخه سواري جاده، بليت موجود نيست. در رشته هاي شنا، دو و ميداني، بسكتبال با ويلچر و واليبال نشسته هم فروش خوبي در حال صورت گرفتن است.

طبق اعلام برگزاركنندگان بازي هاي پارالمپيك، روز دوشنبه (۲۹ اوت) تعداد فروش بليت از مرز يك ميليون قطعه گذشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها