أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۳۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
اين روزها مخالفت برانكو ايوانكويچ در مورد بازگشت رامين رضاييان به پرسپوليس يك سوال مهم را به وجود آورده است، چطور او مهدي طارمي را به سادگي بخشيد اما اجازه بازگشت مدافع راست خود را نمي‌دهد؟

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، اين روزها مخالفت برانكو ايوانكويچ در مورد بازگشت رامين رضاييان به پرسپوليس يك سوال مهم را به وجود آورده است، چطور او مهدي طارمي را به سادگي بخشيد اما اجازه بازگشت مدافع راست خود را نمي‌دهد؟ مهدي طارمي و رامين رضاييان در جدايي از پرسپوليس و پيوستن به ريزه اسپور مرتكب يك اشتباه مشابه شدند و آن هم اين بود كه با پشت كردن به هواداران پرسپوليس، اين تيم را ترك كردند. تنها تفاوت اين 2 در نوع جدا شدن آنها بود، رضاييان در شرايطي كه با پرسپوليس قرارداد داشت به شكلي عجيب قراردادش را فسخ كرد و به ريزه اسپور رفت اما طارمي قرارداد نداشت و در حالي كه با باشگاه براي تمديد قرارداد تفاهم كرده بود به يكباره سر از تركيه درآورد و با ريزه اسپور قرارداد امضا كرد.

هرچند از نظر اخلاقي رفتار رضاييان كمي بدتر از طارمي بود اما جدايي هر 2 بازيكن به يك اندازه هواداران پرسپوليس را ناراحت كرد و حالا رفتار دوگانه برانكو با اين بازيكنان براي هواداران اين تيم جاي سوال‌هاي زيادي را به وجود آورده است.

اما نكته جالب در مورد دليل رفتار دوگانه برانكو با اين دو بازيكن است كه مي‌تواند كليد اين معما باشد. برانكو بعد از جدايي طارمي از پرسپوليس هرگز نتوانست مهاجمي جذب كند، او قصد داشت كاوه رضايي را جانشين آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر كند اما او ترجيح داد در نهايت با استقلال قرارداد امضا كند. زماني كه طارمي قصد بازگشت به پرسپوليس را داشت برانكو بازيكني در كلاس او نداشت و به همين دليل با بازگشت آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر موافقت كرد.

اما پرسپوليس در پست رضاييان هم حسين ماهيني و هم صادق محرمي جوان را جذب كرده است و طبيعي است كه با آوردن او تيمش به هم مي‌ريزد و به همين دليل هم برانكو موافق بازگشت رضاييان نيست. بي‌ترديد ماهيني حاضر نيست در پرسپوليس نيمكت‌نشين شود و البته رامين رضاييان هم بازيكني نيست كه بتوان از نام او به سادگي عبور كرد.

اما اينكه هنوز بازگشت رضاييان به پرسپوليس نهايي نشده است دليل ديگري هم دارد و آن هم اين است كه بازيكنان اين تيم چندان رابطه خوبي با او ندارند. زماني كه طارمي قصد داشت به پرسپوليس برگردد تعداد زيادي از بازيكنان پرسپوليس در صفحه‌هاي شخصي خود در اينستاگرام بازگشت او را خوشامد گفتند و تلاش زيادي كردند كه برانكو را راضي به اين اتفاق كنند اما در مورد رضاييان اين اتفاق نيفتاده است و طبيعي است كه برانكو در اين شرايط نمي‌خواهد  تيمش را به هم بريزد. گفته مي‌شود رضاييان با چند بازيكن دانه درشت پرسپوليس اختلاف دارد و به همين دليل آنها از بازگشت او چندان استقبال نمي‌كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها