أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۳۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
رئيس كميته ملي پارالمپيك در حاشيه بازديد مسئولان كشور از اردوي تيم‌هاي پارالمپيكي كشورمان گفت: سيامند رحمان ناداوري عليه بهداد سليمي را در بازيهاي پارالمپيك برزيل جبران مي‌كند.
به گزارش پایگاه 598، محمود خسروي‌وفا، رئيس كميته ملي پارالمپيك در حاشيه بازديد مسئولان كشور از اردوي تيم‌هاي پارالمپيكي كشورمان گفت: سيامند رحمان ناداوري عليه بهداد سليمي را در بازيهاي پارالمپيك برزيل جبران مي‌كند.

محمود خسروي وفا درخصوص مستقل شدن بودجه پارالمپيك به نسيم گفت: مستقل شدن بودجه پارالمپيك در طرح نيست اما آنچه مسلم است موقعي كه طرح انتزاع اتفاق مي‌افتد كميته ملي پارالمپيك بعد از اينكه هيات رئيسه تصويب كرد و در صحن مطرح شده و راي آورد به عنوان يك نهاد عمومي غير دولتي مطرح مي‌شود و ناخودآگاه از يك سرفصل مستقل‌تر استفاده مي‌كند.

وي افزود: ما الان در قالب رديف در دل كميته ملي المپيك اعتباري به نام كميته ملي پارالمپيك داريم، اما رديف نداريم زمانيكه اعتبار مستقل شد رديف پيدا مي‌كند و بودجه ورزش پارالمپيك تثبيت پيدا مي‌كند و تثبيت بودجه و زيرساخت‌ها در نتايج آينده ورزش همگاني پارالمپيك و قهرماني تاثير دارد.

رئيس كميته ملي پارالمپيك درباره واريز نشدن مبلغ مورد نياز كميته ملي پارالمپيك توسط كميته ملي المپيك گفت: در چندين ساله هميشه كميته ملي المپيك به ما كمك كرده است، اما متاسفانه در اين دو سال عليرغم اينكه پول خوبي را دولت به ما مي‌داد اما معمولش اين بود كه به موقع به دست ما نمي‌رسيد من جمله در همين اعزام به موقع دست ما نرسيده بود و نياز واقعي ناخودآگاه با مشكلات و چالش‌هايي مواجه مي‌شود. زمانيكه بودجه مستقل شد بر مبناي آن برنامه‌هاي مستقلي را تنظيم مي‌كند و طبيعي است كه اگر برنامه اي مستقل برنامه ريزي شود قاعدتا بايد نتيجه مطلوبي را هم به دست آورد.

وي ادامه داد: بخشي از اين بودجه را كميته ملي المپيك پرداخت كرده و بخشي هم آقاي جهانگيري و نوبخت در همين مدت دستور داده‌اند كه پرداخت شود و اميدواريم قبل از اعزام تيم حل شود و با اطمينان خاطر بيشتري در بازي‌ها حاضر شويم اما در مجموع امروز لنگ پول نيستيم و كاروان آماده است كه يك كاروان پر تحرك و شايسته‌اي را به عنوان سفيران كشور ايران در بازي‌ها حضور پيدا كند.

خسروي‌وفا همچنين از كانديدا شدن سيامند رحمان در ميان چند ورزشكار جهان خبر داد و اظهار داشت: سيامند رحمان به همراه تعدادي از ورزشكاران  ديگر كانديد IPC براي بهترين ورزشكار جهان هستند كه ورزشكاران بايد براي انتخاب بهترين ورزشكار راي گيري است. برخي كشورها از جريانات كمپين هاي بين المللي عمل مي كنند كه تاثير زيادي در جذب راي دارد اما سيامند رحمان به تنهايي و ويژگي هاي اختصاصي وي برنامه ريزي مي كنيم كه جزو بهترين ها شود چراكه شايستگي بهترين ورزشكار جهان را دارد و افتخاري براي ورزش پارالمپيك جهان است و اين افتخار مربوط به جمهوري اسلامي ايران كه اين ورزشكار در دامن خودش تربيت شده است.

وي با ابراز نگراني از ناداوريهاي بازي هاي المپيك و بهداد سليمي خاطرنشان كرد: سيامند رحمان اينقدر حركت قاطعانه‌اي دارد كه چنين اتفاقي رخ نمي‌دهد اما از اين موضوع هميشه بايد نگران باشيم و علتش اين است كه بايد تلاش كنيم در داوري و هيات ژوري فردي داشته باشيم كه البته  اين امر هم زحمت زيادي مي خواهد و در اين زمينه نقص است و باعث شد كه من هم مثل همه نگران اين موضوع باشم كه ورزشكاري مثل بهداد سليمي كه سالها زحمت كشيد و استعداد و توانش را داشت و همچنين اراده اي داشت كه بعد از آسيب ديدگي زير وزنه رفت نتوانست با ناداوري به نتيجه مطلوب برسد و بايد جبران بهداد سليمي را هم سيامند رحمان چنان قاطعانه عمل كند كه هيچ داوري و هيات ژوري به خودش اجازه ندهد كه خطا بگيرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها