أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۳۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
محسن نظافتي گفت: هنوز دولت عراق قيمت رواديد را اعلام نكرده است و هر چه قيمت رواديد زودتر اعلام شود، به نفع ما و زائران خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، محسن نظافتي در گفتگو با نسيم، گفت: هنوز دولت عراق قيمت رواديد را براي پياده وري اربعين اعلام نكرده است و قطعا هر چه قيمت رواديد زودتر اعلام شود، براي ما و زائران بهتر خواهد بود.

وي با اشاره به سامانه سماح گفت: تا به امرور نزديك به 100 هزار در اين سامانه ثبت نام كرده اند و قرار است به زودي امكاناتي مانند انتخاب پاركينگ نيز به اين سامانه اضافه شود تا زائراني كه با خودروهاي شخصي به مرزها مي آيند، بتوانند خودروي خود را در پاركينگ هاي تعبيه شده، پارك كنند.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت افزود: هنوز وزارت كشور ظرفيت و تعداد پاركينگ ها را در دو استان ايلام و خوزستان اعلام نكرده است و به محض مشخص شدن پاركينگ ها، اطلاعات آنها در سامانه سماح قرار مي گيرد تا زائران با توجه به تاريخ رفت و برگشت و مرز خروجي بتوانند پاركينگ خود را انتخاب كنند.

نظافتي خاطر نشان كرد: هزينه بيمه نيز هنوز مشخص نشده است و تمامي اين مسائل در ستاد مركزي اربعين تصميم گيري خواهد شد، البته هزينه هاي مربوط به پياده روي اربعين بعد از مشخص شدن قيمت رواديد تعيين و اعلام خواهد شد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها