يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۱۳۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
منابع رسمي لبنان اعلام كردند كه سفير عربستان بيروت را ترك كرده است و ديگر به لبنان باز نخواهد گشت و اكنون يك كاردار مسئول انجام كارهاي سفارت سعودي در بيروت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه خبري النشره، منابع رسمي لبنان اعلام كردند كه «عوض العسيري» سفير عربستان در لبنان اين كشور را ترك كرده است و ديگر به بيروت باز نخواهد گشت.

النشره نوشت: در شرايطي كه لبنان سرگرم بحران‌هاي داخلي است، «وليد البخاري» به‌عنوان كاردار سفارت عربستان روز يكشنبه كار خود را در بيروت آغاز كرد.

مأموريت كاردار جديد عربستان حل مشكلات مربوط به صدور ويزاي حج براي حجاج لبناني است.

عربستان سعودي اخيراً دولت لبنان را تحت فشار قرار داده است تا عليه حزب‌الله و ايران موضع‌گيري كند.

مقامات عربستان پيش از اين كمك 3 ميليارد دلاري را كه قرار بود براي تجهيز ارتش لبنان اختصاص دهند، لغو كرده بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها